Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
forår skriver: Hahaha..hvor sjovt Jeg har prøvet samme slags karrusel..MEN vil ha pengene igen for min tur var altså ikke sådan Prøvede den faktisk 4 gange fordi det var så sjovt, men ingen orgasmer her
Hahaha..hvor sjovt
Jeg har prøvet samme slags karrusel..MEN vil ha pengene igen for min tur var altså ikke sådan
Prøvede den faktisk 4 gange fordi det var så sjovt, men ingen orgasmer her
Ej det er ikke fair - jeg ville klage hvis jeg var dig HE HE....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Pia. skriver: Ej det er ikke fair - jeg ville klage hvis jeg var dig HE HE....
hmmm det er desværre over 10år siden og i Australien, så tvivler på at reklamations fristen stadig er gældende..hehehhe
twinboys skriver: Tjek lige denne her... Husk lyd... Jeg kan bare sige hvor feeedt... Den må jeg da prøve en gang... Ja hvis den ikke er opsat... Majbritt http://ekstrabladet.tv/nationentv/article1391799.ece
Tjek lige denne her...
Husk lyd...
Jeg kan bare sige hvor feeedt... Den må jeg da prøve en gang... Ja hvis den ikke er opsat...
Majbritt
http://ekstrabladet.tv/nationentv/article1391799.ece
He he den er super go
Den må konen op i griner
Ja den er super god hvis den er ægte hehe lyder jo sådan.. og så tænker jeg også lidt, stakkels mand. tænk hvad han skal leve op til nu hehehe
Chalala85 skriver: Ja den er super god hvis den er ægte hehe lyder jo sådan.. og så tænker jeg også lidt, stakkels mand. tænk hvad han skal leve op til nu hehehe
Ha ha ja det er jo faren ved at tage hende med op i sådan en
Men lyder vildt
rasser32 skriver: Ha ha ja det er jo faren ved at tage hende med op i sådan en Men lyder vildt
Ja hehe tror aldrig han giver hende et sæsonkort til det tivoli.. medmindre han nyder det self
Chalala85 skriver: Ja hehe tror aldrig han giver hende et sæsonkort til det tivoli.. medmindre han nyder det self
Griner højt nej tor jeg heller ikk
kan godt være han ikke selv kan give hende en orgasme
Pia. skriver: Sjovt den har jeg lige sat på facebook Du skriver husk lyd, jeg skrev pas på lyden hvis der er nogen i nærheden... for lagde nemlig selv ud med meget høj lyd hvor til Mads (på 4½ år) kommer ind i stuen og siger "hvem er det der er syg mor" Men sjov er den - er nu mere vild med mandens ansigts udtryk... Ja og så lige en sidste ting - hvis du finder ud af hvor den kan prøves, siger du lige til ikk, hvis den har sådan en effekt på alle kvinder bliver køen vist lang ! Knus Pia.
Sjovt den har jeg lige sat på facebook
Du skriver husk lyd, jeg skrev pas på lyden hvis der er nogen i nærheden... for lagde nemlig selv ud med meget høj lyd hvor til Mads (på 4½ år) kommer ind i stuen og siger "hvem er det der er syg mor"
Men sjov er den - er nu mere vild med mandens ansigts udtryk...
Ja og så lige en sidste ting - hvis du finder ud af hvor den kan prøves, siger du lige til ikk, hvis den har sådan en effekt på alle kvinder bliver køen vist lang !
Knus Pia.
slange-bøsse-karrusel i Malta.
Åhhh han må bare vlive en smule mere vild når han "rykker hende rundt"
Hahaha... Lige før jeg fortryder jeg ikke prøvede den da vi var på Cypern for (lige præcis) 3år siden.. (Nooot det er jeg sq for piv til)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128