Ja, hvor bliver det skønt når der kommer en rytme. Så kan man begynde at planlægge lidt igen. Her er der endnu ingen reel rytme, men vi prøver og prøver. Vi plejer at stå på kl. 7, og så tager han en lur fra 11-13(14). Den næste lur kommer gerne sidst på eftermiddagen og som regel vågner han når jeg skal spise
!!Herefter er han vågen det meste af aftenen. Hvis han tager sig en lur om aftenen er det som regel en meget kort lur eller to.
Vi plejer at gå i seng kl. 22, og i løbet af natten skal han ammes 2 gange. Nogle gange 3. Jeg synes også kl. 22 er sent, men jeg er overbevist om at hvis vi træne ham til at sove kl. 20, så står han også meget tidligere op, og det orker jeg næsten ikke. Men mon ikke også det hjælper når det bliver mørkere om aftenen og morgenen. Det lader om ikke andet til at have en tydelig effekt på min dreng. 
På skrift ser det her egentlig ok ud, men der er ingen garantier endnu. Lige for tiden arbejder vi på at han bare kan nøjes med at lægges ud i barnevognen og sove, uden at få en tur først. 
Hilsen Carina, mor til Sebastian på knap 7 uger
Anmeld