[citat][f][småt]Maria82 skriver:[/småt][/f]
[citat][f][småt]MaleneP skriver:[/småt][/f]
Hvis ikke du kan få en tid ved gynækologen så må det da være muligt for din læge at kunne skaffe dig en akut-scanning?
Min læge kunne skaffe mig en scaning allerede dagen efter mit lægebesøg .. Så det burde da ikke være heeelt umuligt :) Forstår ikke lige hvorfor du selv skal sørge for at få en tid til scanning ? (?)[/citat]
Det gør jeg desværre heller ikke, for min gamle læge ville have ringet og sørget for en tid til mig med det samme... men jeg prøver at sige til mig selv at det må være fordi hun er ret sikker på at den lille har det godt... men altså jeg vil jo også gerne have det godt !!
:'(
[/citat]
Ja, som du selv siger.. så ville din gamle læge ringe med det samme. Hellere et tjek for meget end et tjek for lidt!! Synes bestemt ikke det er pylret at skulle tjekkes en ekstra gang - og synes bestemt også du kan gøre krav på det.
Tror, hvis du ringer til sygehuset og forklare dem situationen, så er de villige til at finde en akut tid til dig. Og hvis ikke, så må du altså ringe til din læge igen og sige at du altså - til trods for at hun er sikker på den lille har det godt - meget gerne vil undersøges, da du ikke selv kan falde til ro før det er bekræftet. Som du selv siger ville din gamle læge have ringet til sygehuset med det samme - så det er bestemt ikke fordi det er så underligt du gør krav på at blive ordentlig undersøgt!
Håber du finder en løsning på det hele og at bebsen har det godt :)
Held og lykke!
(H) Malene
Anmeld