Brunligt udflåd i starten af graviditeten ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29.480 visninger
16 svar
0 synes godt om
10. juli 2008

82Miraklet

Hej Piger..

Er der nogen af jer der kender til det ?? Brunlig udflåd med lyserødt skær ??

ikke meget og slet ikke som en menstruation... Har ringet til lægen og venter nu på at de ringer tilbage...

knus en MEGET bekymret maria 9+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2008

Pia.

Ja det har jeg også prøvet og det skulle vist være meget normalt... jeg har i hvert fald 3 børn i dag, og prøvede det 2 af gangene... også lidt senere i forløbet... det kan være det er nu hvor du normalt skulle have din menstration, så kan man godt bløde en smule... du må selvfølgelig ikke bløde meget, men lidt sker der vist intet ved... håber ikke det er noget, ellers be' om en scanning, de vil jo med det samme se om alt er som det skal være... knus Pia.

Anmeld

10. juli 2008

twinboys

Hej hej

Ja det havde jeg også i min graviditet... Tror at det er helt normalt, men klar man bliver lidt nervøs...
Har lægen haft ringet???
Krydser mine fingre for dig...
Mvh Majbritt

Anmeld

10. juli 2008

Muffinmus

Har prøvet begge dele desværre. Både hvor det endte skidt og hvor det endte med min søn:)
Så der er da sikkert ikke noget galt derinde, men blive da lige tjekket for sikkerheds skyld.

Anmeld

10. juli 2008

82Miraklet

Hej...

ja Lægen har haft ringet tilbage og sagde jeg kunne komme med det samme og blive kigget på.... Så nu er jeg hjemme igen..

Kom op til lægen og får lavet en undersøgelse og hun kan godt se at min livmoder er MEGET irreteret, den begynder at bløde bare hun rører lidt vved den.... Men den er helt lukket, så hun er sikker på at den lille har det fint derinde... Men hun sendte mig en henvisning med til en gynækolog og så måtte jeg prøve at få en tid hurtigst muligt til en scanning...

nu har jeg så sidder og Kimmet alle gynækologer i Holbæk og Roskilde ned men alle har lukket for telefontid og er først tilbage mandag eller også har de ferie lukket frem til august...

Har nu en tilbage jeg kan ringe til når kl bliver 15.... Så krydser fingre for at han vil se mig senest imorgen...

hvad pokker ville I gøre ???

Knus en stadig bekymret maria

Anmeld

10. juli 2008

M&F&C

Hvis ikke du kan få en tid ved gynækologen så må det da være muligt for din læge at kunne skaffe dig en akut-scanning?
Min læge kunne skaffe mig en scaning allerede dagen efter mit lægebesøg .. Så det burde da ikke være heeelt umuligt :) Forstår ikke lige hvorfor du selv skal sørge for at få en tid til scanning ? (?)

Anmeld

10. juli 2008

Balderson

Hej Maria

Det bruntlige havde jeg også i starten af min graviditet..

Og må sige at min læge tog ingen chancer, så jeg fik en akut tid på sygehuset med det samme.. Jeg skulle godt nok vente en lille time før jeg kunne komme til, men hellere det end gå og først få en tid om nogle dage..

Det ville jeg slet ikke kunne bærer.. Man kan jo blive helt bekymret også selvom det er uden grund...

For mit vedkommende var alt som det skulle være :) og jeg render nu rundt total højgravid i den dejlige varme...

Sagde også til lægen der undersøgte mig at jeg nok var lidt pylret, men fik at vide at når det drejer sig om sådanne ting var der ikke noget der hed at man kunne være FOR pylret... Dejlige læge :)

Jeg håber du får en tid til imorgen...

Mvh

Anmeld

10. juli 2008

82Miraklet

[citat][f][småt]MaleneP skriver:[/småt][/f] Hvis ikke du kan få en tid ved gynækologen så må det da være muligt for din læge at kunne skaffe dig en akut-scanning? Min læge kunne skaffe mig en scaning allerede dagen efter mit lægebesøg .. Så det burde da ikke være heeelt umuligt :) Forstår ikke lige hvorfor du selv skal sørge for at få en tid til scanning ? (?)[/citat] Det gør jeg desværre heller ikke, for min gamle læge ville have ringet og sørget for en tid til mig med det samme... men jeg prøver at sige til mig selv at det må være fordi hun er ret sikker på at den lille har det godt... men altså jeg vil jo også gerne have det godt !! :'(

Anmeld

10. juli 2008

M&F&C

[citat][f][småt]Maria82 skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]MaleneP skriver:[/småt][/f] Hvis ikke du kan få en tid ved gynækologen så må det da være muligt for din læge at kunne skaffe dig en akut-scanning? Min læge kunne skaffe mig en scaning allerede dagen efter mit lægebesøg .. Så det burde da ikke være heeelt umuligt :) Forstår ikke lige hvorfor du selv skal sørge for at få en tid til scanning ? (?)[/citat] Det gør jeg desværre heller ikke, for min gamle læge ville have ringet og sørget for en tid til mig med det samme... men jeg prøver at sige til mig selv at det må være fordi hun er ret sikker på at den lille har det godt... men altså jeg vil jo også gerne have det godt !! :'( [/citat] Ja, som du selv siger.. så ville din gamle læge ringe med det samme. Hellere et tjek for meget end et tjek for lidt!! Synes bestemt ikke det er pylret at skulle tjekkes en ekstra gang - og synes bestemt også du kan gøre krav på det. Tror, hvis du ringer til sygehuset og forklare dem situationen, så er de villige til at finde en akut tid til dig. Og hvis ikke, så må du altså ringe til din læge igen og sige at du altså - til trods for at hun er sikker på den lille har det godt - meget gerne vil undersøges, da du ikke selv kan falde til ro før det er bekræftet. Som du selv siger ville din gamle læge have ringet til sygehuset med det samme - så det er bestemt ikke fordi det er så underligt du gør krav på at blive ordentlig undersøgt! Håber du finder en løsning på det hele og at bebsen har det godt :) Held og lykke! (H) Malene

Anmeld

10. juli 2008

Kvindemin

Skriv endelig, så vi lige kan følge med.
Har du det godt, har bette det godt :)

Varme Knus til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.