Andre der har pseudotvillinger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.890 visninger
2 svar
0 synes godt om
10. juli 2008

giraffen28

Hejsa alle I friske mennesker

Ja så har jeg fundet ud af jeg er gravid IGEN IGEN..... Jeg er nu 16 uger henne, men er blevet lidt chokeret. Har en datter på 3 1/2 og en på 7 måneder...ahhhh kan jeg klare og få en til allerede. Der bliver lige netop 1år og 1 månede mellem de 2 mindste. Det skete da jeg skulle over til en anden p-pille da den anden fik mig til og bløde hele tiden. Jeg tænkte først på abort, men vidste egentlig godt med mig selv, at det kunne jeg bare ikke. Så dette komme barn skal også være den sidste. Jeg har en dejlig kærste, som blev ellevild glad da jeg fortalte, at jeg vidst var/er blevet gravid. Det skal vi nok klare med 2 små og den store mener han....ja tænker jeg bare. Han står heller ikke op om natten til den lille eller hjælper med og lave flaske osv. jeg tror bare jeg er lidt små nervøs for om vi kan klare det. Jeg har ikke engang fortalt mine forældre det endnu. er så nervøs for deres reaktion. Jeg er jo glad nok for jeg venter mig og har altid ønsket mig 3 børn. SS
Så er det jeg godt kunne tænke mig og møde andre med erfaringer med pseudotvillinger. Det ville være rart og kunne udveksle gode råd osv:)
knus fra Giraffen28

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2008

twinboys

Hej jamen tillykke tillykke... Hvor dejligt for jer... Men jeg havde nok taget min mand i nakken og sagt, vi var to om at få børn, så er vi også to om at give det børnene har behov for.... Dvs bleskift, sutteflaske, skiftes til at stå op om natten, kærlighed og omsorg... Jeg har tvillinger og få to på samme tid er skønt men bestemt har det også været hårdt... Spørg endelig hvis du har nogle spørgsmål...:'( Mvh Majbritt

Anmeld

10. juli 2008

Ny mor

Hejsa,

Ja, jeg har. Julius fra 05.04.06 & Marius fra 05.07.07 - 15 måneder imellem dem. Ved ikke om det er hårdere end hvis der var længere imellem - har jo ikke prøver andet, ha, ha.
Du har selvfølgelig også en stor, men hun vil jo kunne forstå en masse og være med til de små!
Men i kommer nok ikke til at kede jer de første mange år :))

Jeg ville have gjort det igen og har hele tiden, fra Marius var 6 måneder, gerne ville have en til med 15 måneder imellem, men manden sagde STOP!!!!!!!!. Det er først nu hvor Marius er 1 år, han omsider har givet efter, så vi håber at lave en igen til efteråret.....
Knus Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.