At hækle på en gardinring...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.118 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. august 2010

ooo

er et koncept der ikke er helt gået op for mig endnu. Jeg er MEGET ny i det her med at hækle, og forstår ikke hvordan man bare lige starter med at lave fastmasker på en gardinring, sådan uden videre.

Er der nogle genier der kan hjælpe mig??

Kram M.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2010

Ranarupta

Metchen skriver:

er et koncept der ikke er helt gået op for mig endnu. Jeg er MEGET ny i det her med at hækle, og forstår ikke hvordan man bare lige starter med at lave fastmasker på en gardinring, sådan uden videre.

Er der nogle genier der kan hjælpe mig??

Kram M.

Øhm, nu bliver jeg da nysgerrig. Aner ikke, hvordan man gør - og hvad man bruger det til?

Anmeld

8. september 2010

ooo

Ranarupta skriver:

Øhm, nu bliver jeg da nysgerrig. Aner ikke, hvordan man gør - og hvad man bruger det til?

Jeg skriver jo speciale, og når man (læs; jeg) skriver speciale, er det vigtigt at have en masse overspringshandlinger. En af dem var at lære at hækle, da det blev bydende nødvendigt at hækle en bamse til min veninde der skal føde til november. MEGET vigtigt at gøre det nu

Nå, men da det var gjort, tænkte jeg at jeg da lige kunne hækle noget julepynt, da det jo liiiige er tid til det nu...eller. Og det er egentlig det jeg hækler på en gardinring, en julestjerne.

Meget langt svar, der sagtens kunne have været gjort kortere, men igen - overspringshandling.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.