Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Carina1984 skriver: Hej derude. Jeg ku rigtig godt tænke mig at møde nogle nye søde piger. Stort set alle mine veninder bor et godt stykke fra mig/os så savner at ha nogen tættere på. Jeg er 26 og bor i Holbæk sammen med min kæreste og vores søn på 9 1/2 måned.Jeg håber nogle af jer bidder på krogen Carina
Hej derude. Jeg ku rigtig godt tænke mig at møde nogle nye søde piger. Stort set alle mine veninder bor et godt stykke fra mig/os så savner at ha nogen tættere på. Jeg er 26 og bor i Holbæk sammen med min kæreste og vores søn på 9 1/2 måned.Jeg håber nogle af jer bidder på krogen Carina
Hej jeg vil gerne mødes
bor selv i Asnæs
Fisenberg skriver: Hej jeg vil gerne mødes bor selv i Asnæs
Hej! Jamen, jeg ville da også frisk på at mødes. Men jeg bor godt nok i Slagelse. Ved ikke, om det har nogen betydning?
JEg er fra Køge, så måske er der for langt. Det er ikke det nemmeste med off. transport
Jeg er 29 år, er gift med mine børns far på 4. år, vi har en datter på 6½ år, en dreng på 3 år og en dreng mere på 10 mdr...
Knus Kathrina
Jeg bor i Taastrup og kunne osse godt tænke mig nogle veninder som ikke bor fandens langt væk fra mig Smiler...
Knus Sussie 27+3
Fregne skriver: Hej! Jamen, jeg ville da også frisk på at mødes. Men jeg bor godt nok i Slagelse. Ved ikke, om det har nogen betydning?
Hejsa.. Hvor i Slagelse bor du??
Jeg bor selv i slagelse
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128