hvor mange bruger stadig sut?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

880 visninger
10 svar
0 synes godt om
18. august 2010

Marco2

Som overskriften siger … hvem bruger stadig sut? Og hvornår regner I med den skal væk?

Ag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

Grynt

Ja, Freja gør og så længe den har den store betydning for hende skal den ikke væk.

Anmeld

18. august 2010

Mikkelmusen

Filuca gør... nogle gange. Mest når hun sover herhjemme, men ikke i børnehaven.

Anmeld

18. august 2010

Tut

Noah gør også stadig men kun når han skal sove.

Jeg regner med at vi så småt begynder "afvænding" om en måneds tid eller 2.

Anmeld

18. august 2010

Louise mortil4

Liv og Lærke gør også, men kun når de skal sove og det er ok når man tænker på hvor meget der er sket i deres hverdag den sidste tid.

Anmeld

18. august 2010

Tynen

Stella gør, og hun er stadig meget, meget afhængig af den.
Så længe hun er så ked af det i BHén som hun er, begynder vi ikke på noget endnu.

Regner med at den måske skal væk til jul - Så kan julemanden være the bad guy

Anmeld

18. august 2010

ka li ja

jeg gør også.. og vil ikke af med den foreløbeligt

Anmeld

19. august 2010

Monica

Gustav bruger også sut - når han sover... Vi satser på at julemanden må få dem... Men synes at det er svært når Tobias bruger sut. Men satser på at det bliver bedre...

Moni

Anmeld

19. august 2010

Susan1978

Emil bruger ind i mellem en sut, når han skal sove om aftenen.. det er ikke altid..  men slet ikke mere i løbet af dagen..

han er begyndt at bide sine sutter i stykker og jeg har sagt til ham at når han har bidt de sidste i stykker, så er der ikke flere..  men ellers så blir de afleveret til julemanden, det gjorde Ea også.

Anmeld

22. august 2010

Helle30

Sofie bruger sut om natten og ellers ikke. Jeg har spurgt hende, hvem der skal have dem, når hun" bliver stor nok" til ikke at bruge sut.

Hun valgte at testamentere hele arsenalet til mig. Jeg må jo give hende credit for snedighed, men vi kommer nok til at vælge en mere uvildig.

Arj, vi skal også ha' kigget på at komme af med den sut - men der er sgu også lige det med den anden ende og den ble. Jeg tager det ikke så tungt endnu.

- Helle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.