en anbefaling herfra :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

581 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. august 2010

isimaven

Hej tøser nu var jeg til 25 ugers undersøgelse ved lægen i mandags og alt ser perfekt ud - blodtryk, urin og det hele fik topkarakter
Men jeg døjer efterhånden lidt med bækkenet og da anbefalede min læge en pude hun havde set på tilbud i lidl - sådan en lang en der kan støtte hele kroppen og den koster kun 99 kroner, jeg fór ud og købte en fordi jeg har fyldt vores 1 1/2 mandsseng med puder til diverse forskelligt (mellem ben, under maven osv...) så min stakkels mand nærmest ikke kan være der mere hehehe...
Og nu har jeg sovet med den i 2 nætter og sikke en dejlig pude jeg tror faktisk at jeg er lidt forelsket hehehe jeg har ikke sovet så godt i ugevis og så er der igen plads til Ole.
Så alle i Lidl og have fat i sådan en pude - den kan varmt anbefales

knus isimaven 25+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

Kaufie

Jeg så den pude i en film for nylig..... The back-up plan med J Lo.... Hun bliver også temmelig forelsket i Puden.....

Kan dog ikke se den i tilbudsavisen fra Lidl - tror du alle Lidl'er har den??

Jeg har dog indtil videre kun en enkelt pude udover hovedpuden - mellem knæene - men jeg havde også en under maven og en bag ryggen i den sidste måneds tid ved min første graviditet. Det tog en krig at komme på plads for blot at vågne to timer senere for at vende sig om på den anden side......

.....The pleasures of being with a child......

Anmeld

18. august 2010

isimaven

Jeg tror den er i alle Lidl, lægen havde set den under ugens tilbud i tilbuddsavisen , den er dog pakket ind i en pose hvor den er foldet sammen og ligner en helt almidelig pude, så den kan nemt overses!
Men ih hvor er den god

Anmeld

18. august 2010

kht

Jeg har også købt en men syntes at den er ligt for hår så har tænkt mig at tage lidt af fyldet ud af den så bliver den rigtig god. den var på tilbud i siste uge så der er nok nogen steder der har udsolt.

kh kht 28+3 der har været til 3 Jordemoder besøg i dag alt var flot

Anmeld

18. august 2010

isimaven

Nå var det i sidste uge, det forklarer jo at kaufie ikke kunne finde den i ugens tilbudsavis. Jeg får ikke selv reklamer så var ikke klar over at den var fra en ældre avis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.