Altan barnevogn - bortgives...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
4.513 visninger
29 svar
0 synes godt om
18. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg har Iduns barnevogn stående. Jeg har valgt at vi ikke vil bruge barnevogn til Frigg, fordi vi har en for lille bil og jeg vil hellere bare bruge klapvogn og slynger - som jeg i øvrigt også gjorde med Idun. Så barnevognen står og står og skal sådan set bare lige gøres ordenlig ren, så er der en fin altanbarnevogn / dagplejebarnevogn til en eller anden.

Sig til, så kan du få den. Enten hente den, eller vi kan finde ud af noget med en overlevering.

Det er en briovogn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

nu mor til 3 skønne børn

hvor er du fra

Anmeld

18. august 2010

millesofie

Zafir skriver:

Jeg har Iduns barnevogn stående. Jeg har valgt at vi ikke vil bruge barnevogn til Frigg, fordi vi har en for lille bil og jeg vil hellere bare bruge klapvogn og slynger - som jeg i øvrigt også gjorde med Idun. Så barnevognen står og står og skal sådan set bare lige gøres ordenlig ren, så er der en fin altanbarnevogn / dagplejebarnevogn til en eller anden.

Sig til, så kan du få den. Enten hente den, eller vi kan finde ud af noget med en overlevering.

Det er en briovogn

Jeg er meget interesseret hvor bor du

Anmeld

18. august 2010

Moderator

Fisenberg skriver:

Jeg er meget interesseret hvor bor du

Ikke så langt fra dig, ser det ud til mht postnummeret

Jeg bor i Plejerup (grevinge-herrestrup), hvis du kender det. I Odsherred.

Anmeld

18. august 2010

nu mor til 3 skønne børn

mig eller

Anmeld

18. august 2010

Moderator

mine 2 snart 3 guldklumpe skriver:

hvor er du fra

Odsherred. Grevinge/herrestrup området.

Hvor er du fra?

Anmeld

18. august 2010

Diana...

hvad så når lille frig skal i DP? 

Anmeld

18. august 2010

Moderator

Diana... skriver:

hvad så når lille frig skal i DP? 

Hun skal under alle omstændigheder i VS. Om det bliver i den nye VS (som FORHÅBENTLIGT snart bliver bygget... GÅ SÅ IGANG!!!), eller om det bliver i roskilde, hvor vi har søgt plads, så skal hun IKKE i dp. Ikke efter alt det shite vi var igennem med Idun...

Så det blir ikke noget problem

Anmeld

18. august 2010

Diana...

Zafir skriver:

Hun skal under alle omstændigheder i VS. Om det bliver i den nye VS (som FORHÅBENTLIGT snart bliver bygget... GÅ SÅ IGANG!!!), eller om det bliver i roskilde, hvor vi har søgt plads, så skal hun IKKE i dp. Ikke efter alt det shite vi var igennem med Idun...

Så det blir ikke noget problem

Nå ok der skal man måske ikke have barnevogn med i vuggestue smart så skal man ikke tænke på det.

Synes i øvrigt at det er rigtig flot af jer at i giver sådan en fin barnevogn væk 

og må man spørge om du har mere salt tilbage nå det nu er et køb og salg indlæg hi hi. Jeg har jo helt glemt og bestille noget hos dig og jeg er ved at blive SKØR af det urtesalt jeg har det er altså bare ikke godt hi hi. 

Anmeld

18. august 2010

Moderator

Diana... skriver:

Nå ok der skal man måske ikke have barnevogn med i vuggestue smart så skal man ikke tænke på det.

Synes i øvrigt at det er rigtig flot af jer at i giver sådan en fin barnevogn væk 

og må man spørge om du har mere salt tilbage nå det nu er et køb og salg indlæg hi hi. Jeg har jo helt glemt og bestille noget hos dig og jeg er ved at blive SKØR af det urtesalt jeg har det er altså bare ikke godt hi hi. 

Jeg har brændenælde, løvstikke og hvidløg tilbage... Vi har simpelthen fået udsolgt af alt andet, bare i løbet af sæsonen!! Ret vildt.

Så til næste år, må vi lave mere Men du må gerne bestille...

Og mmm... barnevognen er ikke så fin, ligenu, for den trænger til en ordenlig skrubbe-tur... Men altså, ellers er den sikkert fin

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.