Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej i skønne kvinder.Jeg skal til Randers fertilitetsklinik, og ikke Århus som lægen sagde. Mystisk hehe. Men nogle der har erfaringer med dem?De har lige sendt et brev til mig idag, men hun nævnte lige at vi skulle derind d. 9/9. så det er jo snart eeeEt skridt nærmere.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kruse90 skriver: Hej i skønne kvinder.Jeg skal til Randers fertilitetsklinik, og ikke Århus som lægen sagde. Mystisk hehe. Men nogle der har erfaringer med dem?De har lige sendt et brev til mig idag, men hun nævnte lige at vi skulle derind d. 9/9. så det er jo snart eeeEt skridt nærmere.
Desværre ingen erfrainger - ville bare sige FEDT FEDT
Bliver da helt fantastisk -
Krams Rikke
FrøkenHedegaard skriver: Desværre ingen erfrainger - ville bare sige FEDT FEDT Bliver da helt fantastisk - Krams Rikke
ja glæder mig SÅ meget til at komme bare lidt tættere på den endelige behandling
Ville bare sende et søde.
Hvor er det godt. Et skridt nærmere. Sådan!
Knus
Kruse90 skriver: ja glæder mig SÅ meget til at komme bare lidt tættere på den endelige behandling
Kan jeg godt forstå - jeg skal nok for jer...
Held og lykke herfra
Uhh hvor spændende ! Krydser virkelig for jer !
tak skal i have piger
Neki skriver: Ihhh søde hvor er det dejligt i nu har en dato. Altid dejligt at have noget konkret at forholde sig til. Jeg ved desværre intet om klinikken, men ville bare lige sende gode tanker til jer. Knus Neki
Ihhh søde hvor er det dejligt i nu har en dato. Altid dejligt at have noget konkret at forholde sig til. Jeg ved desværre intet om klinikken, men ville bare lige sende gode tanker til jer. Knus Neki
mange tak søøde. Det varmer.Har også lige modtaget papirne/spørgeskemaerne idag .Så den 9/9 2010 kl. 13.20
Ej, hvor FANTASTISK ved du hvilke behandling du skal have, eller er det i skal snakke om ?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128