Masser af lækkert tøj til salg :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1. september 2010

Fru.Mäes <3

Op´er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2010

Fru.Mäes <3

3. september 2010

ll.andersen

Billede 5, er det en kjole eller en top, eller hvor lang er den ??

Og eventuel pris?

Anmeld

3. september 2010

Fru.Mäes <3

ll.andersen skriver:

Billede 5, er det en kjole eller en top, eller hvor lang er den ??

Og eventuel pris?

Heej

Billede 5 - det er en top mere end én kjole.

Jeg prøvede den til et par jeans, og den går lige ned over numsen.. Den er SÅ flot på - men kan ikke få den ned over maven mere

Jamen, jeg købte den for 700 kr. - det er en dyr top!! Men er SATME osse flot vil jeg sige dig...

Jamen, omkring de 300-400 kr. vil jeg gerne have for den..

Krams Rikke

Anmeld

3. september 2010

ll.andersen

FrøkenHedegaard skriver:

Heej

Billede 5 - det er en top mere end én kjole.

Jeg prøvede den til et par jeans, og den går lige ned over numsen.. Den er SÅ flot på - men kan ikke få den ned over maven mere

Jamen, jeg købte den for 700 kr. - det er en dyr top!! Men er SATME osse flot vil jeg sige dig...

Jamen, omkring de 300-400 kr. vil jeg gerne have for den..

Krams Rikke

Øv... Havde håbet det var en kjole, har forelsket mig lidt i den, men vil gerne ha kjole på (skal bruge den til min datter's barnedåb)

Hmm hva med billede 8 ??

Anmeld

3. september 2010

Fru.Mäes <3

ll.andersen skriver:

Øv... Havde håbet det var en kjole, har forelsket mig lidt i den, men vil gerne ha kjole på (skal bruge den til min datter's barnedåb)

Hmm hva med billede 8 ??

Vil sige at den godt kan bruges som kjole - men måske er den lidt kort.. SÅ det vil hvert fald kræve leggins i stedet for strømpebulkser.. F.eks.

Billede 8 - det er en kjole

Kan ikke lige helt huske hvor lang den er, mener den går lige over ens knæ! Men kan evt. måle den for dig - og den anden hvis det er?

Skal bare lige siges, at kjolerne hænger i min gamle lejlighed - er lige flyttet.. SÅ skal ned og hente dem inden jeg kan melde tilbage til dig.., HVis det er..

Anmeld

3. september 2010

ll.andersen

FrøkenHedegaard skriver:

Vil sige at den godt kan bruges som kjole - men måske er den lidt kort.. SÅ det vil hvert fald kræve leggins i stedet for strømpebulkser.. F.eks.

Billede 8 - det er en kjole

Kan ikke lige helt huske hvor lang den er, mener den går lige over ens knæ! Men kan evt. måle den for dig - og den anden hvis det er?

Skal bare lige siges, at kjolerne hænger i min gamle lejlighed - er lige flyttet.. SÅ skal ned og hente dem inden jeg kan melde tilbage til dig.., HVis det er..

Tror den første bliver forkort, desværre Har en lang overkrop så det gør det jo ikk bedre ..

Hmm er der nogen detaljer på den anden kjole eller er den bare sort. og sidder den stramt ved brystet og så går ud derunder (hvis du forstår hva jeg mener?

Anmeld

3. september 2010

Fru.Mäes <3

ll.andersen skriver:

Tror den første bliver forkort, desværre Har en lang overkrop så det gør det jo ikk bedre ..

Hmm er der nogen detaljer på den anden kjole eller er den bare sort. og sidder den stramt ved brystet og så går ud derunder (hvis du forstår hva jeg mener?

Jah, så bliver den nok for kort til dig

Den er HELT sort, der er ikke rigtig nogle detaljer på den.. SÅ der kan sættes en MASSE fede halskæder eller sådan noget til den..

Jeg bruger str. 80B-C i BH og den sad PERFEKT på mig.. Den sidder til ved brysterne også lidt under, også går den ligesom ud..

Tror jeg forstår hvad du mener

Anmeld

3. september 2010

ll.andersen

FrøkenHedegaard skriver:

Jah, så bliver den nok for kort til dig

Den er HELT sort, der er ikke rigtig nogle detaljer på den.. SÅ der kan sættes en MASSE fede halskæder eller sådan noget til den..

Jeg bruger str. 80B-C i BH og den sad PERFEKT på mig.. Den sidder til ved brysterne også lidt under, også går den ligesom ud..

Tror jeg forstår hvad du mener

Bruger 75e, tror du så den bliver for stram ??

Hva er prisen ?? Skal ogs lige høre min kæreste om han synes sort bliver for kedeligt

Anmeld

3. september 2010

Fru.Mäes <3

ll.andersen skriver:

Bruger 75e, tror du så den bliver for stram ??

Hva er prisen ?? Skal ogs lige høre min kæreste om han synes sort bliver for kedeligt

Uhh - jeg er ikke så god til det der med BH str. ved bare hvor stor mine egne er - og hvor meget de fylder.. SÅ tør jeg altså ikke udtale mig om...

Jamen, en 220 kr. for den - med porto.. Jah, vend den lige med kæresten - om hvad han siger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.