Vinterstøvler..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

784 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. august 2010

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Hey girls

Ved ikke om I har set det, men skoringen har et tilbud fra torsdag og ugen ud.. 2 par sko, for 1´s pris.. Altså man betaler for det dyreste par..

Blandt de sko man kan vælge blandt er, deres eget mærke Skofus og Ecco.. Nu er det sådan er jeg for det meste har købt Ecco til min søn (han er platfodet)..

Men tænkte på, om der er nogen forskel på Ecco og Skofus fx.??

Kvaliteten på støvlen? Holdbarhed? osv..

Håber par et par svar 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

Thildesmor

Christina skriver:

Hey girls

Ved ikke om I har set det, men skoringen har et tilbud fra torsdag og ugen ud.. 2 par sko, for 1´s pris.. Altså man betaler for det dyreste par..

Blandt de sko man kan vælge blandt er, deres eget mærke Skofus og Ecco.. Nu er det sådan er jeg for det meste har købt Ecco til min søn (han er platfodet)..

Men tænkte på, om der er nogen forskel på Ecco og Skofus fx.??

Kvaliteten på støvlen? Holdbarhed? osv..

Håber par et par svar 

Hvis din søn er platfodet skal du vælge ecco modellen, det er vigtig han får den rigtige støtte omkring foden, så foden ikke smutter rundt i støvlen.

Skofus er en god støvle, med en tex membram, men den er desværre lidt blød i ankelen så derfor vil jeg ikke anbefale den, derudover vil jeg kun sælge den som kraftig vandafvisende.

Ecco støvlen, er 100% vandtæt og åndbar, den er mere stiv omkring ankelen og giver derfor en bedre støtte til foden.

Husk der er forskel på ecco støvlerne, der er både brede og smalle modeller og høje og lave. Vælg en høj model, den giver bedst støtte til din søns fødder da han er lidt platfodet. vælg også en der sidder godt til, men dog ikke er for smal til ham, det er stadig godt han kan vrikke lidt med tæerne.

Jeg ville kun købe skofus støvlen til min datter som en ekstra støvle hvis det var.

Kærlig hilsen Anette fra skoringen

Anmeld

18. august 2010

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Hej Anette..

Pudsigt du lige skulle arbejde i skoringen og jeg så lige kommer med sådan et indlæg

Det rigtig det du skriver mht Ecco støvlen.. De er helt klart de bedste for ham.. så det er nok dem det bliver.. imorgen altså..

Hva str. ville du anbefale han skal have så de passer ham til vinter?? (han bruger str 27/28 nu)

Tak for hjælpen

Anmeld

18. august 2010

Thildesmor

Hej Anette..

Pudsigt du lige skulle arbejde i skoringen og jeg så lige kommer med sådan et indlæg

Det rigtig det du skriver mht Ecco støvlen.. De er helt klart de bedste for ham.. så det er nok dem det bliver.. imorgen altså..

Hva str. ville du anbefale han skal have så de passer ham til vinter?? (han bruger str 27/28 nu)

Tak for hjælpen

hehe ja lidt sjovt

umiddelbart ville jeg sige 29/30 ville være godt, men alle eccostøvler kan man tage sålen op af. Stil ham ovenpå sålen, helt tilbage med foden og så skal der være mellem 1,5 til 2 cm ud. Ved godt det ser lidt voldsomt ud, men han skal gerne kunne bruge dem frem til marts måned.

Så snig lige et cm mål med i tasken derind  for nogle gange kan det nemlig svinge lidt i størrelserne, også selvom det er samme mærke. Og vil du afsted uden ham, så tegn hans fod af på et stykke pap/papir, så har du nemlig både bredde og længde på foden

Uhh har lært mange triks på de 5-6 år jeg har solgt sko

Spørg endelig hvis der er andet du vil vide.

Kram fra Anette sko-nørden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.