Christina skriver:
Hey girls 
Ved ikke om I har set det, men skoringen har et tilbud fra torsdag og ugen ud.. 2 par sko, for 1´s pris.. Altså man betaler for det dyreste par..
Blandt de sko man kan vælge blandt er, deres eget mærke Skofus og Ecco.. Nu er det sådan er jeg for det meste har købt Ecco til min søn (han er platfodet)..
Men tænkte på, om der er nogen forskel på Ecco og Skofus fx.??
Kvaliteten på støvlen? Holdbarhed? osv..
Håber par et par svar 
Hvis din søn er platfodet skal du vælge ecco modellen, det er vigtig han får den rigtige støtte omkring foden, så foden ikke smutter rundt i støvlen.
Skofus er en god støvle, med en tex membram, men den er desværre lidt blød i ankelen så derfor vil jeg ikke anbefale den, derudover vil jeg kun sælge den som kraftig vandafvisende.
Ecco støvlen, er 100% vandtæt og åndbar, den er mere stiv omkring ankelen og giver derfor en bedre støtte til foden.
Husk der er forskel på ecco støvlerne, der er både brede og smalle modeller og høje og lave. Vælg en høj model, den giver bedst støtte til din søns fødder da han er lidt platfodet. vælg også en der sidder godt til, men dog ikke er for smal til ham, det er stadig godt han kan vrikke lidt med tæerne.
Jeg ville kun købe skofus støvlen til min datter som en ekstra støvle hvis det var.
Kærlig hilsen Anette fra skoringen 
Anmeld