Første vinter - hvad gør I med overtøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.543 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. august 2010

LauraLW

Er meget i tvivl om hvad der lige er smartest til vinter. - Og hvornår man skal ud og købe alt muligt.

Vilma  (som er fra marts) sover i en voksi-pose, og har derfor ikke brug for at have overtøj på i den. - Men til vinter håber jeg at damen kan sidde selv, og så er det jo ikke nok med voksien i de vågne timer.

Men er det noget rod med en jakke? Eller er det bedre med en flyverdragt?

Hvad har I tænkt jeg at gøre?

Laura

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

lion

LauraLW skriver:

Er meget i tvivl om hvad der lige er smartest til vinter. - Og hvornår man skal ud og købe alt muligt.

Vilma  (som er fra marts) sover i en voksi-pose, og har derfor ikke brug for at have overtøj på i den. - Men til vinter håber jeg at damen kan sidde selv, og så er det jo ikke nok med voksien i de vågne timer.

Men er det noget rod med en jakke? Eller er det bedre med en flyverdragt?

Hvad har I tænkt jeg at gøre?

Laura

Jeg har en søn fra 27 feb og jeg havde tænkt mig en jakke.

Flyverdragter er til når de går, og i den vuggestue jeg gerne vil ha ham i kommer de ikk udenfor når de er så små, da de så hurtig skal ind igen

Anmeld

21. november 2010

misss

Voksi kan de jo fint sove i hele vinteren m hue og handsker kun. Ellers jakke bruger vi m også flyverdragt ind i mellem selv om han ikke går kommer an på hvor meget ude han skal være da de jo ogsåkan fryse benene. Ved i om der er noget m de stadig ikke må sove ude i diset vejr nu de er blevet større?

Anmeld

26. december 2010

Fru'Rugaard

Min datter 9 mdr, og da det begyndte at være frostvejr, har hun haft flyverdragt på, aldrig jakke - os flyverdragt i barnevognen, når hun sku sove. det er for koldt bare med jakke.

Rikke - Mor til Maja på 9 mdr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.