Ved første fødsel kunne jeg slet ikke forholde mig til billeder, så det skulle jeg ikke have noget af NEJ TAK!!!
Ved anden fødsel ville jeg gerne have billeder, og fik et enkelt hvor hovedet står kronet. Vildt fedt billede som KUN mig og min mand og mor har set. Ingen andre får det nogen sinde at se.
Ved trediefødsel havde jeg fået lyst til at få det på video, og fik en jordemoder (privatpraktiserede) som vi betalte for at være med til fødslen, til at tage video af det. Hun var jo ikke 'bange' for at se en fødsel, så da jeg bad om at få 'det hele med', ja så optog hun det hele. Det var SÅ FEDT!!! Det er den vildeste filmstump at se. Hvergang jeg har set den er jeg helt åndeløs i spænding over hvordan det går. (selvom jeg jo godt ved det!!!) men den film er lige overraskende på mig hver gang. At det virkelig var sådan!! Jeg glemmer hvor lang tid det tog (at presse hende ud) hvor ondt veerne gjorde osv. Igen det er en vidoe INGEN må se!!!! men jeg er lykkelig for at have den!!!
-og nej ingen af mine børn skal nogen sinde se nogetsomhelst fra deres fødsel!!!
Anmeld