Hjerteblink, hvor tidligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.372 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. august 2010

Anonym trådstarter

Ja jeg kunne godt tænke mig at vide, hvor tidligt, at I har kunne se hjerteblink?

Min læge har nemlig snakket om at sende mig til en scanning for at tjekke nogle smerter, som jeg har haft i underlivet. Og, hvis ikke der er hjerteblink bliver jeg jo nok temmelig nervøs. Det ville jo være rart, hvis der var hjerteblink, for så kan jeg måske begynde at slappe en smule af. For jeg er virkelig nervøs for at miste.

Lige et tillægsspørgsmål, hvis først man ser hjerteblink, er der så ikke noget med at risikoen for at miste falder til ca. 5 %?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

Fines mor

Anonym skriver:

Ja jeg er ny herinde og kunne godt tænke mig at vide, hvor tidligt, at I har kunne se hjerteblink?

Min læge har nemlig snakket om at sende mig til en scanning for at tjekke nogle smerter, som jeg har haft i underlivet. Og, hvis ikke der er hjerteblink bliver jeg jo nok temmelig nervøs. Det ville jo være rart, hvis der var hjerteblink, for så kan jeg måske begynde at slappe en smule af. For jeg er virkelig nervøs for at miste.

I uge 5

Anmeld

18. august 2010

Anonym trådstarter

Var det 5+0?

Anmeld

18. august 2010

saxa

Havde en veninde der var inde i 5.uge og blive scannet.. Der så de 1 hjerteblink.. Til NF var der 2 hjerteblink..  Så de har tvillinger idag..

Anmeld

18. august 2010

Lise

Tror ikke man skal regne med at kunne se i uge 5... Synes at have hørt 6+0

Jeg så første hjerteblink 7+noget

Anmeld

18. august 2010

oo

jeg blev scannet fra jeg var i 5. uge og vi så hjerteblinket da jeg var i 7. uge, altså 6+noget hvor langt er du da?

Anmeld

18. august 2010

Anonym trådstarter

Jeg er 5+5 i dag, men det bliver først om et par dage, at jeg skal scannes.

Anmeld

18. august 2010

Mka

Jeg blev scannet 6+2 og der kunne vi se hjertet hoppe, eller en lille prik på skærmen der blinkede der ud af..

Jo der er vist noget med at risikoen falder.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.