Ventetøj i Århus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.700 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. august 2010

Marco2

Hej piger.

Nogen der kender en god butik til ventetøj i Århus?

Tænker selv den nede i Bruunsgade, men er der andre? Findes den i Nørregade stadig?

AG

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

Moaaar <3

skal det være pænt eller bare alm hverdags brug?

Anmeld

18. august 2010

Marco2

Det er til hverdagsbrug. Sidst jeg var gravid, var jeg ikke så stor før sidst i graviditeten, men der var det sommer. Så skal ha' noget efterår/vintertøj.

Og skal ud og spille golfturnering hele weekenden, men kan ikke længere være i nogle af mine golfbukser. så må finde nogle bukser til det brug også.

AG

Anmeld

19. august 2010

Moaaar <3

Altså her sidst jeg var inde og shoppe fik jeg købt en del lækkert i h&m og bilka, de har nogen sorte activ tror jeg de hedder bukser du kan få i kort og lang model , i sporten i bilka. Tror de koster 150 kort og 250 lang.

Jeg er blevet glad for at gå i tunika og lårkorte kjoler også bare et par legins ...det er så rart at have på.

Prøv evt også i tøj og sko, der fandt jeg nogen hjemme bukser til 20kr stk

Anmeld

19. august 2010

Lene76

Hm har en del, både i city vest men osse inde i Århus.

Bestseller har osse i den store butik på strøget.....

ved ik om den i nørregade stadigvæk findes.....

Anmeld

19. august 2010

Marco2

Har været afsted her til eftermiddag, og smuttede først ned i Mummy i Bruunsgade, hvor jeg fik et par lækre jeans og et par leggings der "kan trækkes helt op til halsen hvis det skal være" som ekspedienten sagde.

Bagefter tullede vi en tur i h & m i Bruuns, men det havde jeg slet ikke tålmodighed til. Ingen ekspedition og det hele virkede så uoverskueligt. Så jeg nøjedes med tingene fra mummy i første omgang. Så røg vi lige en tur på Jensens til nem aftensmad

Ag - med det første ventetøj i hus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.