CHD skriver:
Jeg har en søn på lidt over 1 md, og ammer fuldtid. Jeg har om natten og i løbet af dagen rigelig med mælk, men de sidste dage har jeg næsten ikke haft noget mælk om aftenen. Det betyder at han om aftenen er utidig og ikke kan falde til ro. Jeg lægger ham til hele tiden, for at øge min produktion af mælk, men mine brystvorter er bare blevet vildt ømme.
Hvor lang tid går der før min krop har øget produktionen af mælk, så det passer med hans efterspørgsel? Jeg har nemlig meget lyst til at købe noget MME i dag og så acceptere at jeg er nødt til at kombinere. Det er jo synd at han skal sulten i seng 
Carina, mor til Sebastian
Jeg havde præcis samme problem, dog opstod det først da min datter var cirka 3 måneder. Jeg forsøgte at øge produktionen, men det ville bare ikke blive nok.
Vi købte derfor de der så NAN brikker og hun har siden fået cirka 100 ml om aftenen. Det har aldrig været et problem at hun ikke vil tage brystet og får det den resterede tid. Hun har fået aftenflaske i cirka 1 måned nu og det fungere rigtig godt.
Så hvis du har mod på det, så prøv, hvis mælken ikke er blevet øget indenfor 1 uges tid. Det fik jeg hvertfald afvide af min SP at det ville tage cirka den tid at øge den, hvis det var muligt.
Det behøver hvertfald ikke betyde han ikke vil tage bryst, selvom du supplere om med MME.
Anmeld