Ny Anonym Analsex ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Analsex hører under et normalt sexliv ?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.465 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. august 2010

Anonym trådstarter

Ny Anonym Analsex ??

Ja undskyld, men jeg er jo ret nysgerrig, og syntes det var synd der ikke kunne svares som ano i den anden tråd, derfor en ny, håber det er ok ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

Diana...

Hvorfor en ny magen til den anden? 

Anmeld

18. august 2010

Anonym trådstarter

Diana... skriver:

Hvorfor en ny magen til den anden? 

Fordi der her kan svares som ano, hvis altså det virker

Anmeld

18. august 2010

Diana...

Anonym skriver:

Fordi der her kan svares som ano, hvis altså det virker

Nåå. 

Anmeld

18. august 2010

Anonym

Jeg synes det spørgsmål er svært, for hvad er et normalt sexliv??? I min verden er det helt ok sammen med min mand. Men om det der foregår i vores soveværelse er normalt kan måske debateres hehe
Har forresten stæmt nej da jeg ikke tror, eller håber, unge piger tror de skal indgå i analsex, 'fordi det er normalt'. Tror det for mange er meget grænseoverskridende og hvis det bliver kategoriseret som normalt, vil de måske føle sig tvunget til at udføre det .

Blev det måske for rodet??

Anmeld

18. august 2010

Anonym trådstarter

Jeg synes det spørgsmål er svært, for hvad er et normalt sexliv??? I min verden er det helt ok sammen med min mand. Men om det der foregår i vores soveværelse er normalt kan måske debateres hehe
Har forresten stæmt nej da jeg ikke tror, eller håber, unge piger tror de skal indgå i analsex, 'fordi det er normalt'. Tror det for mange er meget grænseoverskridende og hvis det bliver kategoriseret som normalt, vil de måske føle sig tvunget til at udføre det .

Blev det måske for rodet??

nej ikke rodet for mig.

Ja hvad er normalt, det jo ud fra hvad hver især kan lide og ikke lide, og gennemsnittet vil jeg tro.

Ja det er vigtigt at de unge ikke forventer forskellige ting, fordi nogle kan lide det, er det jo ikke ensbetyde med alle kan.

Anmeld

18. august 2010

Anonym trådstarter

P.s.

Den 3. svar mulighed, skulle selvfølgelig være, gør det en gang imellem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.