Nat-tisseri....??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

753 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. august 2010

Omonigho

Hey Alle,

Jeg er ved at blive vanvittig af at skulle tisse op til 6 gange i løbet af natten lige for tiden!!  Selvfølgelig ved jeg, at det er helt normalt på nuværende tidspunkt i graviditeten, men jeg synes ikke, at jeg kan mindes, at det har været så slemt med de første 2 graviditeter..? Hvordan er det med jer? Står i også op en masse gange i løbet af natten...?  

knus Julia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

birthee

Heldigvis kan jeg endnu nøjes med at være oppe en enkelt gang om natten... Sover faktisk rigtig godt, i forhold til hvad jeg mindes med frederik... Mon det er fordi jeg er mere rolig den her gang, da jeg ved hvad der skal ske undervejs??? Men det kan også være det kommer når jeg er længere henne - lige nu må det godt bare blive den uge hvor jeg skal til lægen 1. gang, og nf-skanning...

Anmeld

18. august 2010

Omonigho

birthee skriver:

Heldigvis kan jeg endnu nøjes med at være oppe en enkelt gang om natten... Sover faktisk rigtig godt, i forhold til hvad jeg mindes med frederik... Mon det er fordi jeg er mere rolig den her gang, da jeg ved hvad der skal ske undervejs??? Men det kan også være det kommer når jeg er længere henne - lige nu må det godt bare blive den uge hvor jeg skal til lægen 1. gang, og nf-skanning...

Ja lige præcis! Glæder mig godt nok også til den 2/9 hvor jeg skal have 1. lægeundersøgelse, samt doubletest.

Men jeg er heller ikke urolig overhovedet. Det er jo 3. gang for mig, og imellem tissepauserne sover jeg da også ganske udmærket...hehe

Anmeld

18. august 2010

birthee

hesteloppen skriver:

Ja lige præcis! Glæder mig godt nok også til den 2/9 hvor jeg skal have 1. lægeundersøgelse, samt doubletest.

Men jeg er heller ikke urolig overhovedet. Det er jo 3. gang for mig, og imellem tissepauserne sover jeg da også ganske udmærket...hehe

Det er samme dag, som jeg også skal til første lægeundersøgelse, kl 12.30  Hvor langt er det du er henne???

Anmeld

18. august 2010

Omonigho

birthee skriver:

Det er samme dag, som jeg også skal til første lægeundersøgelse, kl 12.30  Hvor langt er det du er henne???

Hehe....det er da morsomt! 

Jeg er i dag 6+3, hvad med dig?

Anmeld

18. august 2010

birthee

hesteloppen skriver:

Hehe....det er da morsomt! 

Jeg er i dag 6+3, hvad med dig?

Jeg er 6+4

Anmeld

6. september 2010

*A*

Jeg er oppe 4 gange om natten - super belastende

Anmeld

7. september 2010

Line Højdal

Jeg kan nøjes med 1-2 gange, men det er også irriterende, når man ellers aldrig plejer at skulle op!!

Men det er jo det hele værd i sidste ende

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.