Spørgsmål om ÆL test...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.043 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. august 2010

o1Mutte

Min cyklus er på 33 dage. Fik det røde skidt i dag.
Hvornår kan jeg ca regne med at have ÆL ? Eller hvornår skal jeg starte med at tage ÆL teste ?

Hvordan ligger jeres ÆL jer som har cyklus over 30 dage ?

Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2010

otlitrom

Jeg tror ikke alle er ens. Men det mest normale mener jeg er, at ÆL falder 14 dage før mens-start. Altså må det være på dag 19 for dig, med en cyklus på 33 dage.

Min er 35, og ÆL falder på dag 21...

Håber det var en hjælp!

Anmeld

17. august 2010

o1Mutte

kitty skriver:

Jeg tror ikke alle er ens. Men det mest normale mener jeg er, at ÆL falder 14 dage før mens-start. Altså må det være på dag 19 for dig, med en cyklus på 33 dage.

Min er 35, og ÆL falder på dag 21...

Håber det var en hjælp!

Tak for svar

Alt er en hjælp lige pt. da jeg snart går ud af mit gode skin.

Anmeld

17. august 2010

Sofia

Hvis du er usikker så test for æ hver dag, det gjorde jeg!

Anmeld

17. august 2010

o1Mutte

Sofia skriver:

Hvis du er usikker så test for æ hver dag, det gjorde jeg!

Det kan jeg ikke for har ikke købt nok af de æl teste. Syntes de er meget dyre. Og det kan hurtigt blive rigtigt dyrt hvis man tester i et par mdr hver dag

Anmeld

17. august 2010

Sofia

o1Mutte skriver:

Det kan jeg ikke for har ikke købt nok af de æl teste. Syntes de er meget dyre. Og det kan hurtigt blive rigtigt dyrt hvis man tester i et par mdr hver dag

Jeg fandt nogle rigtig billige på nettet, og gjorde det så for at fastslå hvornår på måneden min æ lå.. behøvede så ikke teste hver dag den kommende cyklus

Anmeld

17. august 2010

o1Mutte

Sofia skriver:

Jeg fandt nogle rigtig billige på nettet, og gjorde det så for at fastslå hvornår på måneden min æ lå.. behøvede så ikke teste hver dag den kommende cyklus

Nej det er rigtigt, tænker bare at nu hvor min cyklus er regelmæssig, må ÆL ligge lidt som gennemsnittet Så jeg ikke behøver teste i andet end en uge eller sådan noget. Er så dårlig til at huske sådan noget nemlig

Anmeld

17. august 2010

Sofia

o1Mutte skriver:

Nej det er rigtigt, tænker bare at nu hvor min cyklus er regelmæssig, må ÆL ligge lidt som gennemsnittet Så jeg ikke behøver teste i andet end en uge eller sådan noget. Er så dårlig til at huske sådan noget nemlig

Okay - held og lykke med det, håber du finder den

Anmeld

17. august 2010

Frk.Munk

Heeej

Vil bare lige sige at der er billige ÆL-teste på www.trendsales.dk, hvis du skulle mangle, og vil købe billigt, der har jeg selv købt. Tror det er 3-4 kr pr. stk, og så 10 kr i porto lige meget hvor mange man køber... Bare et lille fif :-)

Held og lykke :-)

Anmeld

18. august 2010

o1Mutte

SommerBlomst skriver:

Heeej

Vil bare lige sige at der er billige ÆL-teste på www.trendsales.dk, hvis du skulle mangle, og vil købe billigt, der har jeg selv købt. Tror det er 3-4 kr pr. stk, og så 10 kr i porto lige meget hvor mange man køber... Bare et lille fif :-)

Held og lykke :-)

Uh det var billigt Bruger dem jeg har, og hvis jeg får brug for flere vil jeg helt sikkert kigge derinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.