Så spændt!!!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

620 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. august 2010

ønskebørn74

Skal til første samtale på OUH opstart på IVF.... Har helt ondt i maven af spænding allerede...

Hvad foregår der ved første samtalen nu?... Kan ikke huske det.... Over 5 år siden sidst.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

ønskebarn74 skriver:

Skal til første samtale på OUH opstart på IVF.... Har helt ondt i maven af spænding allerede...

Hvad foregår der ved første samtalen nu?... Kan ikke huske det.... Over 5 år siden sidst.....

Uh, så langt er vi ikke kommet i systemet, så ved ikke noget om det overhoved, men vil da lige ønske dig/jer rigtig meget held og lykke herfra

Anmeld

18. august 2010

Karina p

Jeg har desværre heller ingen svar andet end at jeg  alt hvad jeg kan, for at det lykkedes jer meget snart.

Mange hilsner Karina

Anmeld

19. august 2010

ønskebørn74

OP... Ingen der vil dele????

Anmeld

19. august 2010

otlitrom

Vi skal I ICSI, men den går jo også under IVF.

Første møde var opstartsmøde, hvor vi fik svar på vores prøver og fik at vide, at ICSI var det rette for os. Derefter blev jeg scannet, og vi fik nogle brochurer med hjem.

Igår var vi så til den første rigtige samtale, hvor hun fortalte om hvilke hormoner jeg skal tage, hvornår de skal tages, om økonomisk tilskud til medicinen, og jeg fik recepter på det medicin jeg skal tage. Derudover blev jeg scannet for at se, hvor mange ægblærer jeg selv har, så de kunne finde den rette dosis FSH-hormon jeg skal have.

Og så fik jeg en tid til næste samtale, hvor jeg overgår fra næsespray (nedregulering) til hormonsprøjterne, og fik stillet i udsigt, hvornår æggene skal tages ud, og hvornår tilbagelægningen bliver...

Ja, og så skulle de have vores højde og vægt, alkohol og tobakforbrug at vide...

Det var vist det

Håber du kunne bruge det til noget

Anmeld

19. august 2010

Sofiedk

Sender jer alle de bedste tanker. Vi var til informationsmøde på Hillerød. Selvom jeg viste en del om IVF på forhånd synes jeg godt nok der var mange ting at skulle tage ind.

Vi fik en masse brochure og informationer om planlægningen af forløbet, hvor længe det tar med en lang IVF og hvilke påvirkninger man kan forvente.

Bliver så spændende for jer at komme igang. Sender jer alle de bedste tanker

Anmeld

20. august 2010

Agnete

ønskebarn74 skriver:

Hej søde. Er det ikke i dag, at I skal til samtale på OUH?  Krydser fingre for jer, og håber at I får noget info, I kan bruge til noget. Held og lykke

Kh Agnete

Anmeld

20. august 2010

ønskebørn74

Tak for svar alle!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.