vil gerne være forældre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

675 visninger
0 svar
0 synes godt om
17. august 2010

stine_nielsen

Min kæreste og jeg har længe nu snakket om at få børn, han er 28 og jeg er 23år, vi studere begge, han er færdig næste sommer og jeg har lige 2 år endnu, læser til veterinærsygeplejerske.

vores problem og største bekymring lige nu er at jeg skal til Kolding 4 gange 10 uger endnu før jeg er helt færdig, men vi ville gerne prøve at få børn inden for det næste års tid. men vi ved ikke helt hvorden det vil falde sammen med min skole, han mener godt han i den periode hvor jeg er væk ville kunne tage barnet alene mandag til fredag(er hjemme i weekenderne), hvad jeg heller ikke tror ville være et problem for ham. men vil jeg kunne klare at være så meget væk, vil det hele kunne fungere med mig i kolding måske 2X10 uger på et år???

ville tage en 10 mdr. barsel og manden kunne så tage lidt orlov imens jeg var i kolding og måske låne et sommerhus der over nogle uger så perioden ikke ville blive så lang for mig væk fra familien.

vi tænker meget over om det ville kunne fungere.. hvad mener i? meget rart at høre nogle meninger udefra, så man måske kan se tingene på en anden måde......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.