hikke ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.071 visninger
7 svar
0 synes godt om
9. juli 2008

heimchen

Hej alle gravide :)

Jeg vil lige høre om det er normalt at baby hikker op til flere (mange) gange dagligt ? ( det er nok omkring 5 gange af 10 min, hvert fald.. + - )
Tror da det er hikke, da det er "små rytmiske" stød jeg kan mærke. Det er slet ikke ligesom spark eller tumlen-rundt..

(er i uge 32 )

kh susan / heimchen .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2008

Rasmine

Hej...
Nu er jeg ikke gravid, mere.
Men jeg kan huske at begge mine børn hikkede noget så frygteligt, så det er meget normalt.
:)

Anmeld

9. juli 2008

Kvindemin

Det er helt normalt, gjorde min lille Celina også. 'Hik hik', syntes du ikke det er lidt hyggeligt? Var engang til scanning, hvor hun samtidig havde hikke, det var nu sjovt at se :) (H) - Man bliver jo helt skruk, af at hører fra en gravid :)

Anmeld

9. juli 2008

Pia.

heimchen skriver:

Hej alle gravide :)

Jeg vil lige høre om det er normalt at baby hikker op til flere (mange) gange dagligt ? ( det er nok omkring 5 gange af 10 min, hvert fald.. + - )
Tror da det er hikke, da det er "små rytmiske" stød jeg kan mærke. Det er slet ikke ligesom spark eller tumlen-rundt..

(er i uge 32 )

kh susan / heimchen .

Det er helt normalt det er kun et sundt tegn fra din lille baby som øver sig i at trække vejret selv og derfor får slugt lidt fostervand der giver hikke...

Knus Pia, som er ved at være træt måtte læse din profil tekst igen, da jeg "misforstod den" første gang... sikke en grim tankegang jeg har her til aften *GGG* HI HI.... altså kun det sidste af teksten... Må vist hellere finde min seng ;) :P

Anmeld

9. juli 2008

charlottekri

vil bare lige give de andre ret og sige at det er meget normalt... jeg havde det dog længere tid ad gangen, ca ½ time (lidt hårdt når man bliver højgravid;))
(H)

Anmeld

9. juli 2008

Monique

Melannie havde også hikke hele tiden og ja det kan godt være meget hårdt når man er højgravid hehe..
Det var nu meget sjovt og hyggeligt alligevel hehe

Anmeld

9. juli 2008

M&F&C

Jeg er i 32+0 imorgen .. og her er der også hikken :)
Og generelt meget liv!!

(H) Malene

Anmeld

10. juli 2008

heimchen

okay tak skal i have alle sammen. smiler. er mere rolig nu, :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.