update på "jeg er skide bange"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.053 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. august 2010

heaven

PIS - LORT - OG MØG!!!!!!!!

Tja, - min mor kom i scanner igen idag - en mrscanner, det var det åbenbart ikke ikke første gang....

OG, ja der er "noget" som der ikke skal være der - i venstre del af hjernen..... på en måde er det rart at der endelig er en årsag - men jeg har bare en dårlig smag i munden. Hun har haft kræft 2 gange før, så nu kredser både mine og hendes tanker om det, og hun er pissebange. Og det er jeg også, og det er bare rigtig rigtig hårdt pludselig at skal være den stærke altså.....

Altså vi ved jo ikke noget konkret endnu, - hun har fået dem overtalt til at må komme hjem i aften, og så skal hun til en neorolog (staveplade???) på torsdag til videre udredning. De skal tage stilling til om det er strålebehandlig eller operation eller hvad det skal være - alt efter hvad det er de finder....

så der er trist i det lille hjem, denne regnvejrsaften - suk....

knuz

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2010

Lise

ØV!!!

Håber på det bedste..

Anmeld

17. august 2010

Plysbjørnen

Øv hvor træls... Det er synd for dig...

Stort kram fra mig...

Anmeld

17. august 2010

Kaufie

Håber udredningen viser sig fra den mest positive side....

Anmeld

17. august 2010

ivfmarie

Åhh da osse - det gør mig ondt at læse!

Jeg kan godt forstå jeres bekymring, det er svært at sprudle af optimisme med din mors forhistorie.

Jeg håber på det bedste!

Tanker og kram

Marie

Anmeld

18. august 2010

bette

puha det er jeg virkelig ked af at høre.. ville ønske jeg kunne komme med opmuntrende ord men håber du er okay og din mor er okay.. trods alt. 

mange tanker herfra

Anmeld

18. august 2010

..

Ej, det er jeg rigtigt ked af at læse, håber det viser sig at være så godartet som den slags nu han være

Tænker meget på jer, du må endeligt holde os opdateret!

Anmeld

18. august 2010

Susan1978

også for at det ikke er så slemt ...  

Anmeld

18. august 2010

Siber

kæmpe krammer til dig/jer og håb om det bedste

Knus Siber

Anmeld

18. august 2010

Muffinmus

ej altså noget lort. Jeg håber sgu ike det er kræft mand. fælver med jer der hjemme i hytten og håber det går ok.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.