Nynne 5 uger...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

641 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. august 2010

Anne85

Shit... hvor blir tiden af. Jeg synes lige jeg har født... men nu er hun altså allerede 5 uger Gisp... Synes tiden er fløjet afsted!
Nå men hun stor trives vist min lille prinsesse. var til 5 ugers kontrol ved doktor manden idag - hun vejer nu 5350 g og er 59,5 cm lang så hun sprænger både vægt og højde kurve (men vægten i forhold til højden er helt perfekt - hun er vist bare stor af sin alder) og alt var helt perfekt.
Hun er en glad lille pige - iihhh hvor er det skønt at man nu begynder at "få lidt igen" i form af smil, spræl med hele kroppen og "snakken". Meeen jeg synes vi har haft nogen noget urolige aftener de sidste par dage - mon det kan være det første tigerspring?
Der er absolut ingen rytme i sove og spisevaner endnu - det kunne jeg godt trænge til at der snart kom Hun er dog begyndt at sove lidt bedre om natten - puttes som regel til nat ved 23-tiden og vågner så for at spise ved 1-2 tiden og igen ved 4-5 tiden.
Og her har I så en masse billeder
Hvordan går det med jeres små bebser?? Jeg er så nysgerrig Og smid gerne en ordentlig stak billeder ind
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2010

Risen

Nårrh så fin Anne, det kan du godt være stolt af! 

Jamen synes faktisk jeg kan nikke genkendende til alt hvad du skriver.. Især den med de urolige aftner nu her.. Dog spurgte jeg min SP omkring tigerspring og hun synes det var lige tidligt nok.. Hun sagde det er meget normalt de bliver lidt pylret om aftenen og der ikke er andet at gøre end at trøste og tilbyde bryst hele tiden..  .. Pyha.. 

SÅ var der også en god stak billeder her !

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. august 2010

Anne85

Risen skriver:

Nårrh så fin Anne, det kan du godt være stolt af! 

Jamen synes faktisk jeg kan nikke genkendende til alt hvad du skriver.. Især den med de urolige aftner nu her.. Dog spurgte jeg min SP omkring tigerspring og hun synes det var lige tidligt nok.. Hun sagde det er meget normalt de bliver lidt pylret om aftenen og der ikke er andet at gøre end at trøste og tilbyde bryst hele tiden..  .. Pyha.. 

SÅ var der også en god stak billeder her !

Kan ik forstå din sp siger det er tidligt Siger man ikke det første udviklingsspring er omkring de 5 uger?? Men pyyh... synes det er lidt hårdt... det starter sidst på eftermiddagen og så hænger hun ellers på mig resten af aftenen... lidt svært når man er selv med to børn (min mand har aftenvagt hver 2. uge)

Anmeld

17. august 2010

Risen

Anne85 skriver:

Kan ik forstå din sp siger det er tidligt Siger man ikke det første udviklingsspring er omkring de 5 uger?? Men pyyh... synes det er lidt hårdt... det starter sidst på eftermiddagen og så hænger hun ellers på mig resten af aftenen... lidt svært når man er selv med to børn (min mand har aftenvagt hver 2. uge)

Det ved jeg ikke helt? . men hun sagde at det var lige tidligt nok med tigerspring.. Ja det må ikke være helt nemt med 2 børn.. Synes også Clara hænger rigtigt meget på mig og hun er allerede helt bevidst om hvem der er mor og far.. Og det er kun mor som dur p.t .. Glæder mig til hun bliver lidt ældre og kan lidt mere selv, selvom det forkert og man skal nyde tiden.. 

Anmeld

17. august 2010

Anne85

Risen skriver:

Det ved jeg ikke helt? . men hun sagde at det var lige tidligt nok med tigerspring.. Ja det må ikke være helt nemt med 2 børn.. Synes også Clara hænger rigtigt meget på mig og hun er allerede helt bevidst om hvem der er mor og far.. Og det er kun mor som dur p.t .. Glæder mig til hun bliver lidt ældre og kan lidt mere selv, selvom det forkert og man skal nyde tiden.. 

Ja og til den tid tænker du tilbage og tænker at iihhh det var nu også rart da de var små og bare lå hvor man lagde dem

Prøv at læs den her: http://voresborn.dk/babyudvikling/1439-syv-fantast iske-tigerspring Det gir ihvertfald meget mening her - hun har vildt brug for at være tæt på mig hele tiden og helst i slynge, bæresele eller pakket ind i en dyne.
Pyyh... nyder lige nu at storebror er på overnatning ved mormor og morfar en enkelt dag... for der er ikke meget sjovt for ham herhjemme når mor går med lillesøster hele tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.