Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mit bedste råd er en rulle plastikposer i pusletasken når I er ude ( eller hvis du ikke har pusleplads på badeværelset ) Poserne er guld værd når man har vådt babytøj on the go. Eller når du står med 100 stk vatrodeller tilsmurt i lort på en offentlige pusleplads
Knus fra Nanna
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nanna444 skriver: Mit bedste råd er en rulle plastikposer i pusletasken når I er ude ( eller hvis du ikke har pusleplads på badeværelset ) Poserne er guld værd når man har vådt babytøj on the go. Eller når du står med 100 stk vatrodeller tilsmurt i lort på en offentlige pusleplads Knus fra Nanna
Hehe ja det kan jeg godt se
kristinards skriver: Hvorfor ikk olie?
Hvorfor ikk olie?
Det er ikke naturligt for din krop. Jeg har aldrig brugt det, men smurt ham med creme efter bad.
Er faktisk ikke sundt for de små at komme i karbad, for deres hud. bedre at bruse dem over
Tulipan skriver: Det er ikke naturligt for din krop. Jeg har aldrig brugt det, men smurt ham med creme efter bad. Er faktisk ikke sundt for de små at komme i karbad, for deres hud. bedre at bruse dem over
Aha...
Men lidt besværligt er det ikk?
kristinards skriver: Aha... Men lidt besværligt er det ikk?
Ik hvis man kan stå rigtigt når de er helt små. Når de kan sidde selv er der jo så intet problem
Tulipan skriver: Ik hvis man kan stå rigtigt når de er helt små. Når de kan sidde selv er der jo så intet problem
Ok..
Må da prøve
kristinards skriver: Ok.. Må da prøve
Syntes jeg i hvert fald. Minsker også risikoen for at der kommer alt der der udslæt de små nu kan døje med
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128