Halvvejs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.639 visninger
12 svar
0 synes godt om
17. august 2010

businesstigger

Så nåede jeg halvvejs i går. Det er underligt at tænke på. Synes bde det er gået hurtigt og langsomt på samme tid.

Fra ikke at have mærket noget jeg var helt sikker på var baby da jeg var 17+0 så har jeg nu fest fyrværkeri i maven, og mærker også dagligt spark uden på maven.

På fredag skal vi til MD scanning. Håber selvfølgelig at alt er som det skal derinde.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2010

Heidi85

smuk mave

Anmeld

17. august 2010

saxa

Ihh Halvvejs er sådan en dejlig milepæl at nå.. Tillykke med det.. Og sikke en fin mavse du har dig

Anmeld

17. august 2010

oo

hvor er du flot! og sindssygt kvindelig at se på!! tillykke med halvvejs'eren, det er bare sådan et fedt mål at nå

Anmeld

17. august 2010

rasser32

businesstigger skriver:

Så nåede jeg halvvejs i går. Det er underligt at tænke på. Synes bde det er gået hurtigt og langsomt på samme tid.

Fra ikke at have mærket noget jeg var helt sikker på var baby da jeg var 17+0 så har jeg nu fest fyrværkeri i maven, og mærker også dagligt spark uden på maven.

På fredag skal vi til MD scanning. Håber selvfølgelig at alt er som det skal derinde.

Mange gange tillykke

Flot mave

Anmeld

17. august 2010

Dansker i England

Sikke en fin mave du har dig. Håber, du har det godt.

Anmeld

17. august 2010

businesstigger

Heidi85 skriver:

smuk mave

Tak!

Anmeld

17. august 2010

businesstigger

saxi skriver:

Ihh Halvvejs er sådan en dejlig milepæl at nå.. Tillykke med det.. Og sikke en fin mavse du har dig

En rigtig dejlig milepæl ja Og tak!

Anmeld

17. august 2010

businesstigger

Tjuhl skriver:

hvor er du flot! og sindssygt kvindelig at se på!! tillykke med halvvejs'eren, det er bare sådan et fedt mål at nå

Tusind tak Trine!

Og ja halvvejs er et rigtig dejligt hjørne at runde. Næste milepæl er MD scanningen på fredag.

Anmeld

17. august 2010

businesstigger

rasser32 skriver:

Mange gange tillykke

Flot mave

Tak!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.