Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.646 visninger
13 svar
0 synes godt om
17. august 2010

rasser32

Håber i kan hjælpe mig men et lidt underligt spørgsmål

Min kæreste har den store drøm og være sammen med 2 mænd på samme tid, vi har en god ven som vi begge kan lide og vi har snakket om det måske skal være ham. Men jeg ved ikke om jeg har mod på det. Er ikke sikker på jeg ville kunne se hende sammen med en anden. Er der nogle af jer som har prøvet det, og hva sagde jeres mænd til det ?

Håber ikk i syntes det er et for underligt spørgsmål

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2010

Lady Marion <3

rasser32 skriver:

Min kæreste har den store drøm og være sammen med 2 mænd på samme tid, vi har en god ven som vi begge kan lide og vi har snakket om det måske skal være ham. Men jeg ved ikke om jeg har mod på det. Er ikke sikker på jeg ville kunne se hende sammen med en anden. Er der nogle af jer som har prøvet det, og hva sagde jeres mænd til det ?

Nop har ikke prøvet det men tænker bare "en god ven"  Tro du han er den rette 3 part ??    ville hellere have valgt en man ikke rigtigt kendte .    Altså hvis vi vender den om så ville jeg ikke kunne have en 3. kvinde med i seng og se på min kæreste skulle kærtegne hende

Anmeld

17. august 2010

rasser32

Muffi . skriver:

Nop har ikke prøvet det men tænker bare "en god ven"  Tro du han er den rette 3 part ??    ville hellere have valgt en man ikke rigtigt kendte .   Altså hvis vi vender den om så ville jeg ikke kunne have en 3. kvinde med i seng og se på min kæreste skulle kærtegne hende

Kan godt være du har ret i det var nemmere hvis det var en vi ikke kendte

Har sagt de ikke må kysse olign

Anmeld

17. august 2010

Pia.

Muffi . skriver:

Nop har ikke prøvet det men tænker bare "en god ven"  Tro du han er den rette 3 part ??    ville hellere have valgt en man ikke rigtigt kendte .   Altså hvis vi vender den om så ville jeg ikke kunne have en 3. kvinde med i seng og se på min kæreste skulle kærtegne hende

Enig - jeg tror også at hvis man skal prøve en 3 part i sengen, skal det være en man ikke ser igen ... hvis det er en tæt ven eller venninde så vil man jo se denne her person efterfølgende...

Så jeg ville klart vælge en person ude fra...

En anden ting er at jeg slet ikke tror du (trådstarter) er klar eller har lyst til at dele din kæreste med en anden mand... hvilket jeg har fuld forståelse for... Det skal være noge I er 100 % enige om inden I tager sådan et valg... Det er ikke rart at ligge der og se sin kæreste blive seksuelt forført og opstemt at en anden mand og så ikke have den rette mavefornnemelse...

Så tænk det godt igennem, det er jo ikke kun for din kærestes skyld men også din, det skulle gerne være noget I tænder fælles på...

Anmeld

17. august 2010

Lady Marion <3

rasser32 skriver:

Kan godt være du har ret i det var nemmere hvis det var en vi ikke kendte

Har sagt de ikke må kysse olign

Jeg ville ikke kunne se min partner med en anden , tror aldrig jeg ville kunne slippe syntes igen   Han er min

Anmeld

17. august 2010

Lady Marion <3

Pia. skriver:

Enig - jeg tror også at hvis man skal prøve en 3 part i sengen, skal det være en man ikke ser igen ... hvis det er en tæt ven eller venninde så vil man jo se denne her person efterfølgende...

En anden ting er at jeg slet ikke tror du (trådstarter) er klar eller har lyst til at dele din kæreste med en anden mand... hvilket jeg har fuld forståelse for... Det skal være noge I er 100 % enige om inden I tager sådan et valg... Det er ikke rart at ligge der og se sin kæreste blive seksuelt forført og opstemt at en anden mand og så ikke have den rette mavefornnemelse...

Så tænk det godt igennem, det er jo ikke kun for din kærestes skyld men også din, det skulle gerne være noget I tænder fælles på...

Enig , enig

Anmeld

17. august 2010

Mor til prinsessen :-)

Alle drømme behøver ikke nødvendigt at blive indfriet :-)...........
Forholdet tror jeg skal bestå af meget tillid for at det kan lade sig gøre....

Har i snakket om det bare er en gang, eller hvad nu hvis "hun får blod på tanden" og vil gøre det hele tiden... hvordan vil du have det med det...

Anmeld

17. august 2010

Pia.

Muffi . skriver:

Jeg ville ikke kunne se min partner med en anden , tror aldrig jeg ville kunne slippe syntes igen   Han er min

Ville have det på fuldstændig samme måde... Nej ellers tak... Min mand er min mand....

Anmeld

17. august 2010

rasser32

Pia. skriver:

Det tror jeg du har ret i pia

Er ikke 100 % klar på det

Anmeld

17. august 2010

LouiseNielsen

rasser32 skriver:

Hejsa

Hvis du er det mindste i tvivl, skal du ikke gøre det.... Det er ikke det værd! Tænk hvis det vil ødelægge jeres forhold fordi du bagefter ikke kan arbejde med det i har lavet??

Sig til din kæreste du ikke er afvisende overfor det, men at du vil have lov til at tænke lidt mere over det! Og at du vil have nogen "regler" inden i går i gang....

Også ALDRIG med en ven..... Har jeg gjort engang, og kostede mig både et venskab og en kæreste! Mig og min kæreste ville gerne have en pige mere med i seng, og jeg havde en veninde der var klar.... Weekenden efter skulle jeg på weekendtur med familien. Da jeg kom hjem var min kæreste flyttet ind til min veninde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.