sex efter fødsel og syning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.062 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. august 2010

LilyMarleen

Ja jeg var så uheldig at revne da jeg fødte og blev syet 2 cm og 3 cm, den ene og den anden vej. Jeg har SINDSYGT lyst til sex. Og det har jeg haft i en uges tid efterhånden, det er dybt fustrende. Men hvornår tror i det vil være hensigts mæssigt at dyrke sex efter fødslen, føler faktisk at min klitoris er hævet ??? Altså det er ikk der jeg er syet, men det er da for underligt. Der er i dag gået 12 dage. Så hvornår gjorde du/i efter sådan en omgang ??

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

Sasja77

Hej du,

Tillykke med bebsen! Jeg blev selv syet både indvendig og udvendig ( ikke at jeg har været generet af det af den grund ) men det er ret vigtig at du ikke har sex før dine sting er faldet ud pga infektions risiko. Ved godt at det kan være svært TRO MIG men jeg tror virkelig ikke at en infektion i de nedre regioner er at foretrække plus at man kan være temmelig øm i arret...........usædvanlig ubehagelig sætning lige der 

Her gik der faktisk 6 uger meeeen der er da bestemt taget revance siden hen

Kh

Sasja

Anmeld

17. august 2010

LilyMarleen

Sasja77 skriver:

Hej du,

Tillykke med bebsen! Jeg blev selv syet både indvendig og udvendig ( ikke at jeg har været generet af det af den grund ) men det er ret vigtig at du ikke har sex før dine sting er faldet ud pga infektions risiko. Ved godt at det kan være svært TRO MIG men jeg tror virkelig ikke at en infektion i de nedre regioner er at foretrække plus at man kan være temmelig øm i arret...........usædvanlig ubehagelig sætning lige der 

Her gik der faktisk 6 uger meeeen der er da bestemt taget revance siden hen

Kh

Sasja

Uiieeh.. 6 uger!  Det tror jeg da slet ikke at jeg magter! Syntes da godt nok at det er belastende!!  Ang. Det der med de sting, så skulle der jo gå 10-14 dage før de var forsvundet, sagde de. Så det må de da snart være.  Nåeh men, æjhhh altså  Havde da håbet på en lidt nærmere tidshorisont. Hvad så med de populære 2 fingere, og en kvik orgasme ? Ka det mon skade noget ? Så man lige tog toppen af isbjerget.

Men tak for svar

Anmeld

17. august 2010

3xM

jeg havde med Marcus far indenfor 3 uger efter fødsel og sygning...

men det er jo forskelligt fra person til person...

var obs på blødningen var stoppet, samt at trådende efter sygning var væk...

hmmm fatter faktisk ikke lige pt. jeg sad på hesten efter 1½ uge, avs for s...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.