ja jeg hopper på vognen med hjælp til navn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.481 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. juli 2008

82Miraklet

det skal passe til navnet Naija Louice Engel

Vi ved endnu ikke om det er en dreng eller en pige vi venter...

Louice er mit bindestregs navn og vil evt gerne bruges til nr 2 (Pige)

August er fars mellem navn og vil evt gerne bruges som mellemnavn hvis det bliver en dreng.

Nogen forslag ??

har selv tænkt på

Nanna Louice Engel

Nicklas August Engel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2008

<3

hm Naija og Nanna... De er godt nok ens :) Tror du ikke det bliver svært at kalde det rigtige navn? Min kæreste hedder Allan og vores gamle kat hed Anton... og øh ja der blev rodet godt og grundigt rundt i dem :)

særligt når jeg kiggede på den ene men skulle tiltale den anden :) :)

Men ellers flotte navne. Min kæreste var også "på" med Nanna men vi fik en dreng.

Et utroligt flot pigenavn, synes jeg, er Sia :) Det var i hvert fald min favorit og Sia og Naija er da begge flotte og samtidig lidt specielle navne :)

Prøv at gå ind på nordicnames (google det kan ikke huske om det er .de eller .com eller .org) der er en masse navne og hvad de betyder :D

Held og lykke!

Anmeld

9. juli 2008

Tut

Hej,

Jeghar ikke nogen gode idéer, men tag et kig på:

http://www.baby-navne.dk

Der står rigtig mange gode navne.

Knus

Mette med Noah

Anmeld

9. juli 2008

82Miraklet

Kirle skriver:

hm Naija og Nanna... De er godt nok ens :) Tror du ikke det bliver svært at kalde det rigtige navn? Min kæreste hedder Allan og vores gamle kat hed Anton... og øh ja der blev rodet godt og grundigt rundt i dem :)

særligt når jeg kiggede på den ene men skulle tiltale den anden :) :)

Men ellers flotte navne. Min kæreste var også "på" med Nanna men vi fik en dreng.

Et utroligt flot pigenavn, synes jeg, er Sia :) Det var i hvert fald min favorit og Sia og Naija er da begge flotte og samtidig lidt specielle navne :)

Prøv at gå ind på nordicnames (google det kan ikke huske om det er .de eller .com eller .org) der er en masse navne og hvad de betyder :D

Held og lykke!

Sia joo der er skam super sødt, men vores venner har en hund me ddet navn så det går ikke helt.. hihi
Jo Naija og Nanna ligger tæt... men syntes egentlig ikke det gør så meget, men selvfølgelig det kan måske komme til det !!! Hmmmm

knus

Anmeld

9. juli 2008

82Miraklet

Tut skriver:

Hej,

Jeghar ikke nogen gode idéer, men tag et kig på:

http://www.baby-navne.dk

Der står rigtig mange gode navne.

Knus

Mette med Noah

Tak..

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.