Nu ligger jeg så her på OUH !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

742 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. august 2010

morethanperfect

Ja , så fik jeg veer, to en halv måned for tidligt :/

Heldigvis fik jeg noget ve stoppende medicin som hjalp så de er forsvundet nu . Men har bare været så nervøs . Han er jo så lille endnu !  Det heler tyder godt , så regner med at komme hjem Torsdag hvis det hele går som det skal .. Er så blevet flyttet fra fødegangen til svangre klinikken i dag, hvilket er lidt mere beroligende .. ! 

Er der nogen der har stået i min situation , hvor i har født eller hvor i er blevet sendt hjem igen ??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

Pia.

morethanperfect skriver:

Heldigvis fik jeg noget ve stoppende medicin som hjalp så de er forsvundet nu . Men har bare været så nervøs . Han er jo så lille endnu !  Det heler tyder godt , så regner med at komme hjem Torsdag hvis det hele går som det skal .. Er så blevet flyttet fra fødegangen til svangre klinikken i dag, hvilket er lidt mere beroligende .. ! 

Er der nogen der har stået i min situation , hvor i har født eller hvor i er blevet sendt hjem igen ??? 

Puha, sikke da en forskrækkelse at den lille sådan ville melde sin ankomst før tid...

Har ikke prøvet det eller kender nogen der har, men ville alligevel lige sende dig en tanke...

Pas rigtig god på dig selv...

Anmeld

16. august 2010

Hvem?

morethanperfect skriver:

JEg gik i veer i uge 30, da jeg blev klemt af min hest, var indlagt på fødegangen hvor de troede det gik helt galt og i fødsel, efter 3 dage fik de det heldigvis stoppet, lå på fødegangen til obs. i 14 dage og blev hjemsendt, fødte i uge 39+3 en perfekt dreng der er sund og rask :O)

Så det skal nu nok gå, nu hvor de har fået det stoppet og du er flyttet fra fødegangen

Anmeld

16. august 2010

FruEllingsen

Puu ha. sikke da en forskrækkelse.  godt at de har fået det stoppet igen.  håber virkelig at din lille dreng bliver inde i maven længe endnu.

Fødte selv min dreng 6½ uge for tidligt. vi var indlagt 1 måned efter fødslen.

fingre for at den lille får mere tid til at vokse sig stor og stærk inden i maven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.