Gode stofbutikker??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.869 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. august 2010

Kamelia

Jeg vil gerne sy nogle kjoler til lidt pænere brug, gerne i noget silke-mix eller silke-look-a-like, altså det behøver ikke være fin silke.

Også meget gerne noget med broderi/tryk, rigtig gerne i kanterne og ikke hele stoffet.

Jeg savner nogle steder hvor jeg kan finde et større udvalg og kan røre ved stoffet. Gerne i København eller omegn!

Kender I til steder, andet end stof og stil eller stof 2000, der ikke rigtig har det jeg søger!

Kamelia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

bullerbassen

Ved ikke om de har lige den slags stof du søger, men har købt fedt stof hos malika-rosa.dk

De holder fysisk til på Amager, hvor man kan komme og se / røre det de har

Har selv lige besøgt dem i ferien og kan kun anbefale det.

Anmeld

16. august 2010

Kamelia

toboli skriver:

Ved ikke om de har lige den slags stof du søger, men har købt fedt stof hos malika-rosa.dk

De holder fysisk til på Amager, hvor man kan komme og se / røre det de har

Har selv lige besøgt dem i ferien og kan kun anbefale det.

hmm nej det er til kjoler til mig, så det skal være lidt mere fint, ikke så farverigt!!;o)

Kamelia

Anmeld

16. august 2010

bullerbassen

Kamelia skriver:

hmm nej det er til kjoler til mig, så det skal være lidt mere fint, ikke så farverigt!!;o)

Kamelia

Ja det tjekkkede jeg ik skulle bare bruge stof til bukser til bettetrolden...

Så kan jeg ikke hjælpe

Anmeld

16. august 2010

Skouboe

Kamelia skriver:

Jeg vil gerne sy nogle kjoler til lidt pænere brug, gerne i noget silke-mix eller silke-look-a-like, altså det behøver ikke være fin silke.

Også meget gerne noget med broderi/tryk, rigtig gerne i kanterne og ikke hele stoffet.

Jeg savner nogle steder hvor jeg kan finde et større udvalg og kan røre ved stoffet. Gerne i København eller omegn!

Kender I til steder, andet end stof og stil eller stof 2000, der ikke rigtig har det jeg søger!

Kamelia

http://www.stofsalg.dk/

Men pas på - de bliver hurtigt et dyrt bekendtskab...

Anmeld

17. august 2010

Kamelia

Skouboe skriver:

http://www.stofsalg.dk/

Men pas på - de bliver hurtigt et dyrt bekendtskab...

Jaa kender dem godt og dét ER dyrt. Faktisk kan man få meget af deres stof til en billigere penge andre steder. Så det er kun hvis jeg skal bruge noget specielt at jeg handler dér!!

Kamelia

Anmeld

17. august 2010

Kamelia

Hmmm, er det en helt forkert måde at spørge på, hvis jeg spørger om I ved hvor invandrer køber stof? Gid jeg kunne formulere det bedre.

Kamelia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.