Minigus skriver:
Hejsa.
Jeg er ny her i dette forum, men vil da meget gerne svare.
Jeg selv har lige været igennem en Spontan Abort ( SA ) i uge 5+5.
Det var en hård omgang og havde meget ondt, og derfor blev jeg fulgt meget på sygehuset, da man troede jeg havde en graviditet uden for livmoderen, men det var det så ikke. Jeg har fået taget HCG tallet helt fra jeg kom ind med smerter og så hver 2 dag indtil det var nede på 6, for så er det sikker på at det hele er som det skal være.
Så jeg forstår ikke din læges svar, og dog alligevel. Jeg har 5 SAér bag mig og det er ikke alle gange jeg er blevet fulgt sådan.
knus minigus
Jeg er rigtig ked af det på dine vegne. Det er rigtig øv, at skulle igennem og virkelig en følelsesmæssig karrusel.
Jeg er slet ikke blevet testet på nogen måde. Eller sidste gang tog de mit blodtryk, for det havde lægen bedt om. Jeg har aldrig fået taget blodprøver for HCG tal eller andet, kun en scanning for at se om det hele var ude.
Jeg har så bestilt en scanning på et privathospital på torsdag. Jeg kan simpelthen ikke vente i uvished indtil lægebesøget og den første normale scanning. Det kan godt være, at de ikke kan vise eller sige ret meget, men jeg håber bare på
blink - det er alt.
Lægen tror heller ikke jeg er særlig langt henne enten 5 eller 6 uger, så det kan jeg sikkert få mere vished om på torsdag. Og så vil jeg selvfølgelig høre, om de har nogle gode råd eller prøver, som de ville anbefale.
Jeg forsøger jo med babyklister og det har i hvert fald givet lidt ro, ikke meget, men lidt. Og det er også værd at tage med.
Anmeld