Hjælp..... enlig til 3 erfaringer tak.....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.170 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. juli 2008

Anonym trådstarter

Har en søn på 4 :D og en datter på 5 mdr :D er lige blevet alene :'( og har så lige fundet ud af at jeg er gravid igen, :S terminen kommer til at ligge en mdr efter min datters 1 års fødselsdag 8(, kan man klare det alene, eller er abort den eneste mulighed :'( får at de to andre ikke skal blive ramt af det :'(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2008

Honningblomst

Uha...det er jo umuligt at råde dig, det må være op til dig, hvad du orker og rummer.
Må indrømme at jeg til hver en tid sagtens kan forstå hvis du vælger en abort nu.
Jeg er alene med tre børn...den mindste var lige knap 1 år da jeg blev alene og de store fire og ni og det er da hårdt.
men vælg hvad du føler for...
Knus Eva...

Anmeld

24. juli 2008

SOS

Hejsa.

jeg vil råde dig til at lytte til dit hjerte.
Hvis du får en abort kun fordi du ikke er sikker på at du vil kunne klare det alene mer tre børn så ricikerer du at fortryde det.

man kan meget mere end man lige går rundt og tror.
min situatuon er ikke den samme som din. min mand arbejder i udlandet, så det meste af tiden er jeg også alene med tre børn, og vores den ældste på 7 år er autist.
og ja, det er pisse hårdt somme tiden, og vores hus ligner tit et rent bombekrater, men jeg ville ikke undvære nogle af mine dejlige unger, og der kommer en tid når de bliver lidt større hvor det bliver lettere har jeg hørt, så det ser jeg frem til(H)

men lyt til dit hjerte, det er kun dig selv der har svaret.;)

Anmeld

24. juli 2008

Jan9e D

Prøv at skrive til Zuzet her fra baby. Ved hun har prøvet lidt alla det samme, men hun er dog alene med 5 børn, hvor den mindste er 2 mdr.

Kh Jannie

Anmeld

4. august 2008

Callesmor

Man kan hvad man vil. Jeg har været alene med mine siden de var ½ år og 1 år derer siden kommet en mere til som nu er 1 år. Håber du finder ud af hvad du vil

Anmeld

8. september 2008

unikbaby

Hej.
Jeg var som du alene med 2 små da jeg blev gravid med nr 3.
Oveni blev han født 2 mdr for tidligt.
Jeg klarede det, fordi jeg ville.
Så hvis du føler for det og du tror du har overskudet, så skal du helt klart vælge at få barnet. mine unger er idag 20 17 og 14

Held og lykke.

www.unikbabystrik.mono.net

Anmeld

8. september 2008

Zuzet

Hejsa

Hvad har du besluttet dig for?

Jeg er alene med 5 børn og det KAN man klare, men det kommer vel også an på hvem man er....for tror ærligt ikke alle ville kun ne klare det og nogle dage er jeg også selv ved at opgive.

Men for det meste er det dejligt og jeg slipper for alt bøvlet med en mand hihi....

Det sværeste for mig er alt følge med vasketøjsbunken, få penge til det hele og mest af alt er det svært at holde styr på dem alle 5 når/hvis vi skal på tur....

De 3 små af mine har jeg nemmelig 100% så der er ikke meget mulighed for alenetid, selvom deres far er sød til at gå en tur med dem så jeg liiiige kan få 1 time for mig selv i ny og næ....eller ride en tur :-D

Men skriv lige hvad du har fundet ud af, jeg hjælper dig gerne alt det jeg kan

Hilsen

Lotte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.