Er der nogle der har erfaringer med frysebehandlinger?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

547 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. august 2010

FruM

Hej allesammen.

Øv har lige fået negativt svar i dag. Havde eller en god fornemmelse. Men åbenbart gælder fornemmelser ikke rigtig i en verden, hvor du får en masse hormoner.

Vi har prøvet et forsøg med ægudtagning og havde så 7 æg i fryseren som vi forsøger med nu. Skal allerede igang igen, når jeg får menstruation om nogle dage. Jeg kender ingen med erfaringer med fryseæg. Er der nogle her der vil dele deres erfaringer med mig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. august 2010

Ludo

Hejsa.

Jeg har prøvet det samme med udtagning af æg og fryseæg der skulle op her i november sidste år. Jeg blev gravid men desværre tabte jeg det efter 14 dage, så det kan lade sig gør.

Jeg blev ikke gravid efter ægudtagning men kan bedere med normal cyklus og optøget æg.

Held og lykke

Anmeld

17. august 2010

FruM

Tak for dit svar! Du skriver sidste år i november. Er du blevet gravid efterfølgende?

Jeg er glad for at høre, at det kan lade sig gøre at blive gravid med fryseæg. Synes nemlig ikke rigtig jeg har hørt andre erfaringer med det.

Anmeld

18. august 2010

Ludo

Nej det er jeg ikke prøvede en gang mere med at få æg ud og sat op igen men det virker ikke rigtig på mig, så jeg har taget en beslutning om at jeg vil prøve at tabe ca. 10 kilo i håb at de bedere vil side fast æggene, inden jeg får optøget dem, jeg har tilbage.

Regner med at komme igang igen i det nye år. Jeg tror selv at jeg kun kan med fryseæg og normal cyklus uden alle de hormoner i kroppen.

Glæder mig til at høre om det lykkes dig.

Anmeld

18. august 2010

FruM

Tak for dit svar. Jeg skal igang igen i denne uge og have sat æg op om 14 dage. Så må vi se.

Rigtig meget held og lykke til dig også!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.