av min klit

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.591 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. august 2010

Anonym trådstarter

har efter fødslen fået vildt ondt i min klit...

er næsten holdt op med at bløde, der kommer kun gansk ganske lidt orange halløj ud. Det vorker også som om jeg ikke helt kan holde tæt, og jeg laver knibeøvelser hver dag...

har i også haft ondt i klitten??? det føles lidt som om der er en usynlig snor det er bundet fast omme ved bamseøjet og trækker i klitten... hvis jeg sidder på en bestemt måde (hvilket jeg prøver at undgå) gør det ondt og engang imellem gør det også ondt når jeg går...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

Enayia

Anonym skriver:

har efter fødslen fået vildt ondt i min klit...

er næsten holdt op med at bløde, der kommer kun gansk ganske lidt orange halløj ud. Det vorker også som om jeg ikke helt kan holde tæt, og jeg laver knibeøvelser hver dag...

har i også haft ondt i klitten??? det føles lidt som om der er en usynlig snor det er bundet fast omme ved bamseøjet og trækker i klitten... hvis jeg sidder på en bestemt måde (hvilket jeg prøver at undgå) gør det ondt og engang imellem gør det også ondt når jeg går...

Jeg er sikker på det er normalt, jeg havde dælme også "ondt i knoppen" længe efter fødslen! Det samme har jeg hørt fra en hel del andre!

Knus Enayia

Anmeld

16. august 2010

Anonym trådstarter

Enayia skriver:

Jeg er sikker på det er normalt, jeg havde dælme også "ondt i knoppen" længe efter fødslen! Det samme har jeg hørt fra en hel del andre!

Knus Enayia

åhhh hvor ER jeg GLAD for at høre det....

var faktisk lidt bange for at den er gået i stykker......

Anmeld

16. august 2010

Enayia

Anonym skriver:

åhhh hvor ER jeg GLAD for at høre det....

var faktisk lidt bange for at den er gået i stykker......

åh altså lille pus, det skal du ikke være bange for!

Det er sikkert blevet strukket godt ud dernede, så bliver man øm! Også udenpå!  Men bare rolig det skal nok gå over igen. Kan dog ikke huske hvor lang tid der gik før det forsvandt her!

Knus

Anmeld

16. august 2010

Mathilde

Ja jeg havde ondt omkring klitoris og skamlæber længe efter... Huden virkede helt død og underlig fordi den havde været strykket så meget ud

Det tog lidt tid, men det gik over igen

Anmeld

16. august 2010

Anonym trådstarter

Enayia skriver:

åh altså lille pus, det skal du ikke være bange for!

Det er sikkert blevet strukket godt ud dernede, så bliver man øm! Også udenpå!  Men bare rolig det skal nok gå over igen. Kan dog ikke huske hvor lang tid der gik før det forsvandt her!

Knus

mange mange mange tak for svar..... nu r jeg meget mere rolig....

Anmeld

16. august 2010

Anonym trådstarter

Mathilde skriver:

Ja jeg havde ondt omkring klitoris og skamlæber længe efter... Huden virkede helt død og underlig fordi den havde været strykket så meget ud

Det tog lidt tid, men det gik over igen

lige præsis... totalt død og nærmest følesløs... nok også derfor jeg føler jeg ikke holder helt tæt altid...

tak for svar, jeg er meget mere rolig nu... det ville jo være katastroalt hvis ærten gik i stykker...

Anmeld

16. august 2010

Mathilde

Anonym skriver:

lige præsis... totalt død og nærmest følesløs... nok også derfor jeg føler jeg ikke holder helt tæt altid...

tak for svar, jeg er meget mere rolig nu... det ville jo være katastroalt hvis ærten gik i stykker...

Ja det ville ikke være godt men min fungerer ganske fint igen, så du kan roligt slappe af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.