Første jordemoder besøg overstået :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
0 svar
0 synes godt om
16. august 2010

Diana...

Så er mit første jordemoder besøg vel overstået det var super rart at se de 2 jordemødre igen som også fulgte mig igennem hele min graviditet og så selvfølgelig også den ene jeg fødte med. 

Nå men vi snakket om min første fødsel som var lidt hård som min jdm sagde at det var en fødsel der skrev historie. Vi snakket om min første graviditet som var rigtig hård og vi snakket om denne graviditet som er endnu hårdere. 

Vi snakket om at jeg gik 13 dage over tid første gang og at det ønsket jeg ikke denne gang da det er hård nok at være gravid så jeg blev tilbudt akupunktur i uge 38 og frem som modner kroppen og gør den klar til fødsel og det viser sig faktisk at største delen af dem der har fået det har født lige omk termin og nogen få er gået max en uge over så det har jeg sagt mange gange ja tak til. 

Og vi hørte selvfølgelig også den lille hjerte 

Vi snakket om mig da jeg jo går med en masse problemer og muligvis nok en depration på vej så jeg skal starte til psykolog nu her når jeg kommer hjem fra ferie så det ikke når at udvikle sig til en fødselsdep når jeg har født. 

Men hospitalet og mine jdm er rigtig gode til at hjælpe mig på alle måder som jeg har brug for så det er bare rigtig dejligt. 

HOV og så der jo kun 6 dage til jeg rejser til Bulgarien med hele familien og det glæder vi os for sindsygt til. Det er første gang i 10 år at jeg skal rejse med mine forældre. 

Min mor bliver 50 og har derfor inviteret os der hen og min skønne morfar har så givet os alle sammen 6000,- i lommepenge så det koster os ikke en RØD øre så det er jo endnu bedre der er nok pengene skal bruges på lige nu. 

Nå men det var lige "lidt" fra mig. Håber i alle har det godt og nyder jeres graviditet og har haft en super sommer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.