15+3 Spidsmusen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.546 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. august 2010

Enayia

Ja her kommer så lidt billeder, desværre måtte jeg igen selv forsøge mig da manden ikke er hjemme Så her får i dem på den gode gammeldags kiksede måde

Synes stadig ikke rigtig jeg kan mærke liv endnu, ellers kan jeg bare ikke mærke forskel på baby og gas" Fnis.

Knus Enayia

Ps: I får også lige en med Emil, han ville så gerne være med og forsøgte at kravle op af mit ben hvilket resulterede i grumsede billeder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

Laulund87

Sikke nogle gode billeder

Anmeld

16. august 2010

Pia.

Fin mave ... Sjov og anderledes måde at tage billederne på

Anmeld

16. august 2010

Enayia

Ej tusind tak skal i have

Hihi ja vidste ikke helt hvad jeg selv skulle tænke over dem, men hvad, man ser jo ud som man gør Det kan man ikke løbe fra

Anmeld

16. august 2010

Laulund87

Enayia skriver:

Ej tusind tak skal i have

Hihi ja vidste ikke helt hvad jeg selv skulle tænke over dem, men hvad, man ser jo ud som man gør Det kan man ikke løbe fra

Ja du ser ud som du gør, og du ser da godt ud

Anmeld

16. august 2010

Enayia

Laulund87 skriver:

Ja du ser ud som du gør, og du ser da godt ud

Hvor var det bare sødt og smukt sagt!

Anmeld

16. august 2010

Laulund87

Enayia skriver:

Hvor var det bare sødt og smukt sagt!

Anmeld

16. august 2010

Vingummien

Enayia skriver:

Ja her kommer så lidt billeder, desværre måtte jeg igen selv forsøge mig da manden ikke er hjemme Så her får i dem på den gode gammeldags kiksede måde

Synes stadig ikke rigtig jeg kan mærke liv endnu, ellers kan jeg bare ikke mærke forskel på baby og gas" Fnis.

Knus Enayia

Ps: I får også lige en med Emil, han ville så gerne være med og forsøgte at kravle op af mit ben hvilket resulterede i grumsede billeder

Uh er spændende

Anmeld

16. august 2010

Ranarupta

Enayia skriver:

Knus Enayia

Smuk, søde!! 

Anmeld

17. august 2010

Koen.

Dejlig mavse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.