Min datter har SÅ meget selvværd :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.911 visninger
22 svar
0 synes godt om
16. august 2010

TbCp

Liva knap 3 år står i køkkenet sammen med mig.... vi er lige kommet hjem fra børnehave da hun siger

"Allesammen elsker Liva.... Allesammen giver Liva gaver"

Det er da vist selvværd der vil noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

saxa

Haha.. Hvor er hun kær..Du kunne vel kun give hende ret

Anmeld

16. august 2010

anna-jonas

Selvfølgelig har Liva selvværd..........og vær glad for det, Tina. Det er din og Carstens fortjeneste, og det er noget at være stolt af.

Knus Mette

Anmeld

16. august 2010

Koen.

fik helt et lille smil på, hvor er hun skøn

Anmeld

16. august 2010

oo

haha! hvor sejt  jeg talte i tlf med min mor den anden dag inden I skulle komme og fik sagt, at der var stor forskel på Liva og Carla og bagefter sagde jeg til Søren, at det var noget værre noget jeg havde rodet mig ud i at sige, for jeg elsker jo Carla overalt på jorden, men Liva er bare så cool, hvortil Søren svarede, at han havde været ved at råbe i baggrunden "hun er meget pænere og sødere og klogere end Carla!" han er i hvert fald helt solgt og han er immervæk svær at sælge!!

Anmeld

16. august 2010

Diana...

Ha ha ha hvor er hun god 

Anmeld

16. august 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

haha! hvor sejt  jeg talte i tlf med min mor den anden dag inden I skulle komme og fik sagt, at der var stor forskel på Liva og Carla og bagefter sagde jeg til Søren, at det var noget værre noget jeg havde rodet mig ud i at sige, for jeg elsker jo Carla overalt på jorden, men Liva er bare så cool, hvortil Søren svarede, at han havde været ved at råbe i baggrunden "hun er meget pænere og sødere og klogere end Carla!" han er i hvert fald helt solgt og han er immervæk svær at sælge!!

Århhh

Men Carla ser altså også ovenud skøn ud!!!!

Anmeld

16. august 2010

Enayia

TbCp skriver:

Liva knap 3 år står i køkkenet sammen med mig.... vi er lige kommet hjem fra børnehave da hun siger

"Allesammen elsker Liva.... Allesammen giver Liva gaver"

Det er da vist selvværd der vil noget

haha det var en af de bedre Deler hun lidt ud af det fantastiske selvværd

Anmeld

16. august 2010

TbCp

saxi skriver:

Haha.. Hvor er hun kær..Du kunne vel kun give hende ret

Selvfølgelig

Anmeld

16. august 2010

TbCp

Anna-jonas skriver:

Selvfølgelig har Liva selvværd..........og vær glad for det, Tina. Det er din og Carstens fortjeneste, og det er noget at være stolt af.

Knus Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.