Jeg springer sku ud af skabet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2010

baby2010

PS hvis det bliver en pige, bliver Anton og hende psudo tvillinger - kig på nettet, det kan skabe nogle udfordringer, men det skaber nok 100 gange mere glæde 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

Valle81

baby2010 skriver:

PS hvis det bliver en pige, bliver Anton og hende psudo tvillinger - kig på nettet, det kan skabe nogle udfordringer, men det skaber nok 100 gange mere glæde 

Læste lige lidt og så skyndte jeg mig væk derfra:0)

Anmeld

16. august 2010

<3

Valle81 skriver:

Ja det er nmelig det - og heldigvis er det er barn vi bliver velsignet med og ikke en dårlig sygdom:0)

Nej det er jo det. Børn er en velsignelse og man skal være glad og lykkelig for de børn man er så heldig at få

Anmeld

16. august 2010

N&J

Tillykke med det, I får huset fuld.. men min far sagde til mig da jeg blev gravid at børn ikke nødvendigvis kommer når det er planlagt, men er den største gave man kan få.. og ja jeg syntes da det er en vild tid I går i møde, men jeg havde gjort som jer... så stort tillykke

Anmeld

16. august 2010

katerine

Tillykke med det.

Det bliver hårdt, men også mange glæder..

Anmeld

16. august 2010

Valle81

N&J skriver:

Tillykke med det, I får huset fuld.. men min far sagde til mig da jeg blev gravid at børn ikke nødvendigvis kommer når det er planlagt, men er den største gave man kan få.. og ja jeg syntes da det er en vild tid I går i møde, men jeg havde gjort som jer... så stort tillykke

Ja det må du nok sige - her bliver trangt:0) 3 børn på fuldtid og bonus hver 2 weekend plus ferier:0)

Og din far har så ret - og jeg ser mig virklig også velsignet med den gode fertilitet vi er i besiddelse af - ville dele ud af den hvis det var muligt:0)

Anmeld

16. august 2010

Mor-til-asta-09

Tillykke med det.. Og ja selvfølgelig får du hænderne fulde, men tænk på alt den glæde de to små får af hinanden.. HVor bliver det hyggeligt

Anmeld

16. august 2010

Bare mig..

Eeeeej, den havde jeg ikke lige set komme, søde... Men havde heller ikke set dit link før..

STORT tillykke, det skal nok blive godt, men selvf. nook også hårdt.. Men det klare i i stiv arm! Tillykke!

Anmeld

16. august 2010

Mathilde

Så havde jeg gættet rigtigt

STORT STORT TILLYKKE MED DET LILLE LIV I MAVEN

Jeg kan godt forstå du bare måtte ud med det nu... Hvordan har din kæreste det med det?

Anmeld

16. august 2010

Koen.

Kæmpe tillykke Ved sku ikke lige om jeg stadig har hormoner i kroppen efter fødslen (4mdr og 1 uge siden) Men begyndte sku at hyle da jeg læste dit indlæg Synes det er så smukt og sejt at i gør det og som du skriver er det jo en ny lille guldklump og ikke en sygdom

Endnu en gang stort tillykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.