Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
PS hvis det bliver en pige, bliver Anton og hende psudo tvillinger - kig på nettet, det kan skabe nogle udfordringer, men det skaber nok 100 gange mere glæde
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
baby2010 skriver: PS hvis det bliver en pige, bliver Anton og hende psudo tvillinger - kig på nettet, det kan skabe nogle udfordringer, men det skaber nok 100 gange mere glæde
Læste lige lidt og så skyndte jeg mig væk derfra:0)
Valle81 skriver: Ja det er nmelig det - og heldigvis er det er barn vi bliver velsignet med og ikke en dårlig sygdom:0)
Ja det er nmelig det - og heldigvis er det er barn vi bliver velsignet med og ikke en dårlig sygdom:0)
Nej det er jo det. Børn er en velsignelse og man skal være glad og lykkelig for de børn man er så heldig at få
Tillykke med det, I får huset fuld.. men min far sagde til mig da jeg blev gravid at børn ikke nødvendigvis kommer når det er planlagt, men er den største gave man kan få.. og ja jeg syntes da det er en vild tid I går i møde, men jeg havde gjort som jer... så stort tillykke
Tillykke med det.
Det bliver hårdt, men også mange glæder..
N&J skriver: Tillykke med det, I får huset fuld.. men min far sagde til mig da jeg blev gravid at børn ikke nødvendigvis kommer når det er planlagt, men er den største gave man kan få.. og ja jeg syntes da det er en vild tid I går i møde, men jeg havde gjort som jer... så stort tillykke
Ja det må du nok sige - her bliver trangt:0) 3 børn på fuldtid og bonus hver 2 weekend plus ferier:0)
Og din far har så ret - og jeg ser mig virklig også velsignet med den gode fertilitet vi er i besiddelse af - ville dele ud af den hvis det var muligt:0)
Tillykke med det.. Og ja selvfølgelig får du hænderne fulde, men tænk på alt den glæde de to små får af hinanden.. HVor bliver det hyggeligt
Eeeeej, den havde jeg ikke lige set komme, søde... Men havde heller ikke set dit link før..
STORT tillykke, det skal nok blive godt, men selvf. nook også hårdt.. Men det klare i i stiv arm! Tillykke!
Så havde jeg gættet rigtigt
STORT STORT TILLYKKE MED DET LILLE LIV I MAVEN
Jeg kan godt forstå du bare måtte ud med det nu... Hvordan har din kæreste det med det?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128