Sygemeldt med bækkenløsning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

797 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. august 2010

oOChristinaOo

Heej piger..

Jeg er så uheldig at have fået bækkenløsning i et sådant omfang at jeg har måttet sygemelde mig fra arbejdet..

Arbejder i Hjemmeplejen, hvilket jeg er rigtig glad for, så har været super ked af at måtte sige fra.

Er der nogle af jer, som kan give nogle råd til, hvad jeg kan gøre for at mindske smerterne i bækken og ryg?

Eller bare ander som er i samme situation?

Christina ( uge 32 + 5 ) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

JacobsMoar

Det er bare min værste frygt !! Jeg vil bare ikke hjem og gå.. Lige så meget fordi jeg indtil for 14 dage siden var elev, og jeg jo så ikke fik gjort min uddannelse færdig inden barsel..

Jeg har ikke selv bækkenløsning, men døjer meget med bækkenet, og at jeg ikke har helt føling med min ben.. Men synes at have hørt at svømning skulle være rigtig godt..

- Karina

Anmeld

16. august 2010

minbaby

Jeg er selv blevet fuldtids sygemeldt fra i mandags pga bækkenløsning. Ligesom dig er jeg slet ikke klar til at gå fra nu, men smertene satte sin naturlige stopper for arbejdet.

Jeg er blevet henvist af min læge til sygehusets svangerklinik, som afhjælper mine smerte med akupunktur. Det er meget forskelligt hvilken virkning det har på den enkelte. For mit vedkommende afhjælper det de muskelsmerter jeg får oveni ved at gå og spænde helt forkert. Derud over er blevet udstyret med krykker. De aflaster også ved gang, så jeg kan komme bare lidt rundt.

30+5

Anmeld

17. august 2010

norup81

Kan godt følge dig i at det er træls at skal gå hjemme når man ikke er klar til det.

Har det de kalder begyndende bækkenløsning, så var så heldig at mit arbejde ville lave mine arbejdsopgaver om, så jeg kunne blive på arbejde indtil at jeg fra på barsel.

Jeg blev af min læge henvist til en fysioterapeut, hvor jeg går på på et træningshold, hvor vi træner musklerne omkring bækkenet. Det har hjulpet mig rigtig meget. Men har også hørt at svømning er en rigtig god ting.

Håber du kan bruge dette til noget.

Britt 33+0

Anmeld

17. august 2010

oOChristinaOo

Tak for de fine svar.. Trist at høre, at i også døjer, det er i hvert fald ikke spor rart..

Synes mit humør begynder at falde lidt, idet jeg ikke kan lave de ting som giver mening i mit liv - Man bliver lidt ked af det..

Men men men - Jeg har nu fået undersøgt den lokale svømmehals åbningstider og skal igang med at svømme lidt om formiddagen.. -Så kan jeg tage lidt af gangen og se, hvor meget jeg kan holde til.. Håber det virker..

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.