Weekendens Projekter...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

794 visninger
12 svar
0 synes godt om
16. august 2010

82Miraklet

her kommer lige lidt billeder fra min Weekend.... det har godt nok været knald på.....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

Munder

Flot flot, man kan da sige, at du er kreativ.

Anmeld

16. august 2010

82Miraklet

Munder skriver:

Flot flot, man kan da sige, at du er kreativ.

Tak Tak

Anmeld

16. august 2010

3rollinger

Meget meget flot. Det er da også meget fornemt at man kan få flere former for service fra én person. Du skal da lave din egen business. Brudebuket og bryllupskager der matcher

Anmeld

16. august 2010

82Miraklet

3rollinger skriver:

Meget meget flot. Det er da også meget fornemt at man kan få flere former for service fra én person. Du skal da lave din egen business. Brudebuket og bryllupskager der matcher

hehe ja hele bryllupsarrangementet.... Der skal jo også blomster på bordene og bilen ikk !!!! Hehe...

Ej det er skam i mine tanker.... men det skal være noget særligt så sidder stadig i tænkeboksen..

Anmeld

16. august 2010

82Miraklet

3rollinger skriver:

hehe ja hele bryllupsarrangementet.... Der skal jo også blomster på bordene og bilen ikk !!!! Hehe...

Ej det er skam i mine tanker.... men det skal være noget særligt så sidder stadig i tænkeboksen..

Anmeld

16. august 2010

3rollinger

Maria82 skriver:

Ja, selvfølgelig. Og med dine kreative evner kunne du vel også lige kaste nogle invitationer og andre ideer i.

Anmeld

16. august 2010

82Miraklet

3rollinger skriver:

Ja, selvfølgelig. Og med dine kreative evner kunne du vel også lige kaste nogle invitationer og andre ideer i.

hehe jeps, hvorfor ikke...

E gylden tråd igennem hele festen... med alt fra invitationer bordkort,, blomster kjole, kage osv osv osv.... jo jo tankerne er skam igang...

Anmeld

16. august 2010

3rollinger

Maria82 skriver:

hehe jeps, hvorfor ikke...

E gylden tråd igennem hele festen... med alt fra invitationer bordkort,, blomster kjole, kage osv osv osv.... jo jo tankerne er skam igang...

Sådan en helt Jennifer Lopez, selvom du så laver det hele selv

Anmeld

16. august 2010

Heidi B

Ser brand godt ud.... Du er sørme dygtig.... Hvor lang tid før skal man bestille en kage??? Og kan du lave tema kage... hvis det f.eks var til Ida; håndbold, computer og drenge???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.