Kan man??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

575 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. august 2010

LouiseNielsen

Hejsa Piger

Mathias er nu 4 mdr gammel, og han får grød og MME.

Jeg løb tør for mælk da han var 3 uger gammel ca. Blev jo indlagt med ham, og strees, frustretion (staves) osv gjorde mælken fra dag til dag forsvandt....

Jeg har ik det der ligner mælk nu, kan ik klemme noget ud heller ikke. Men når Mathias ligger ved mig er han begyndt at søge helt vild ved mit bryst igen, og kan faktisk finde på at "knappe" sig på uden på min bluse...

Nu er det så jeg tænker, kan jeg begynde at prudocere mælk igen hvis jeg ligger ham rigtig til????

Min mormor syntes det er en heeelt vild dårlig ide, for hvorfor pokker begynde på det nu når han er så gammel. Men jeg var bare så ked af dengang at det stoppede, så tænker at jeg vil give det er forsøg hvis man kan??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

dorthemus

Det kan du som udgangspunkt godt og så malke ud ind imellem så mælkeprouktionen aktiveres

Anmeld

16. august 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Måske kan du finde gode råd i vores ammesektion?

Held og lykke med ammeoptrapningen 

Anmeld

16. august 2010

Banditten´s mor

LouiseNielsen skriver:

Hejsa Piger

Mathias er nu 4 mdr gammel, og han får grød og MME.

Jeg løb tør for mælk da han var 3 uger gammel ca. Blev jo indlagt med ham, og strees, frustretion (staves) osv gjorde mælken fra dag til dag forsvandt....

Jeg har ik det der ligner mælk nu, kan ik klemme noget ud heller ikke. Men når Mathias ligger ved mig er han begyndt at søge helt vild ved mit bryst igen, og kan faktisk finde på at "knappe" sig på uden på min bluse...

Nu er det så jeg tænker, kan jeg begynde at prudocere mælk igen hvis jeg ligger ham rigtig til????

Min mormor syntes det er en heeelt vild dårlig ide, for hvorfor pokker begynde på det nu når han er så gammel. Men jeg var bare så ked af dengang at det stoppede, så tænker at jeg vil give det er forsøg hvis man kan??

Det er da ikke nogen dårlig idé! Hvis du har lyst og det kan lade sig gøre, så synes jeg at du bare skal klø på

Held og lykke med det.

Anmeld

16. august 2010

Mille83

kan man virkelig det? FOr jeg har intet mælk overhovedet, det gik desværre også galt :-( Og har været mega ked af det.......

Men hvis man kan det, så vil jeg da gøre alt for det kan lykkedes, jeg har bare hørt man ikke kan når det først er slut med mælk i brysterne...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.