Det er ligegodt pokkers...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

777 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. februar 2008

rlyn

Tristan har jo været i gæsteDP hele ugen. DP er super sød og Tristan var tryg ved hende rimelig hurtigt, men, men, men...
Én af de andre børn har en træls vane med at slå, so guess what!!! >(
Jeps...vores kære, skønne søns nye hobby er at slå :S

Håber vi kan ta det i opløbet. men møgirriterende er det. I vores alm DP er der heldigvis ingen børn med trælse vaner, så forhåbentlig bliver det en kort periode.

Knus
Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. februar 2008

Honningblomst

Øv, altså...det var da lidt træls, men mon ikke hurtigt han dropper det igen, når han oplever at det at slå ikke er noget man gør hos hans egen dp.
Knus..:)

Anmeld

2. februar 2008

MorCamilla

Ej det er da bare rigtig træls... Men det viser vel bare igen hvor hurtige børn er til at lære af hinanden... Selv om det ikke altid er lige gode ting de lære... :-( Jeg håber også for jer at det bare er en kort periode han har..
Knus fra Camilla..

Anmeld

4. februar 2008

Løvepigen

Vi oplever det samme for tiden :( det er ikke fedt, og det er både slå, nive og kradse :S

Anmeld

4. februar 2008

Marie;-)

Hmmmm... Tror desværre at det er en fase de fleste børn går igennem.... Tror ikke man kan give nogle skylden... Det er bare vores opgave at få dem opdraget til at lade være - og det kan være en opgave! ;)

Herhjemme har Frederik ikke rigtig gjort det endnu... Men kan huske at min den store havde en periode hvor han bed! Det var ikke fedt!!! Men det har jeg også hørt at mange børn desværre også lige prøver af....

Anmeld

4. februar 2008

Doktor Doolittle

Hmmmm... Tror desværre at det er en fase de fleste børn går igennem.... Tror ikke man kan give nogle skylden... Det er bare vores opgave at få dem opdraget til at lade være - og det kan være en opgave! ;)

Herhjemme har Frederik ikke rigtig gjort det endnu... Men kan huske at min den store havde en periode hvor han bed! Det var ikke fedt!!! Men det har jeg også hørt at mange børn desværre også lige prøver af....

Lige mine ord. William har også lige haft en periode, hvor han bed lidt. Det startede altid kærligt med et kys, og pludselig blev det til bideri. Jeg håber Tristan kommer hurtigt fordi det.
Knus Tina

Anmeld

5. februar 2008

st

Hej Rikke.

Det er sgu da træls. Jeg tror dog, som de andre skriver, at det er en fase de skal igennem. De efteraber meget i den alder de har lige nu, og der går noget tid inden de finder ud af at det faktisk kan gøre ondt at slå. Mads har gjort det i en periode, også nevet, men ikke for at gøre nogen ondt, men hans måde at komme i kontakt med de andre børn på. Vi har fanget det i opløbet. Måske heldigt det ved jeg ikke, men han kan godt forstå at han ikke må, når vi siger nej til ham.

st.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.