Gulp...snart halvvejs..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

490 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. august 2010

IAH

Hej allesammen (og specielt dem, der er længst henne herinde)

Det er pludselig gået rigtig op for mig, at der sgu næsten er gået halvdelen af graviditeten. (18+5) Jeg synes det er underligt at tænke på, lidt stressende måske.. Det er gået så stærkt det hele.

Jeg har nu sat Thomas til at tømme et vandskadet kælderrum, så der er plads til alt det, der ligenu bare roder i det kommende børneværelse. Så staklen pukler rundt dernede.. (gravid mutter-skrap har talt).

Hvordan har I andre det med at uge 20 nærmer sig?

Knus Iben  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

IAH

Nu har jeg dårlig samvittighed og går ned med noget kaffe til ham... 

Anmeld

16. august 2010

Kats

IAH skriver:

Hej allesammen (og specielt dem, der er længst henne herinde)

Det er pludselig gået rigtig op for mig, at der sgu næsten er gået halvdelen af graviditeten. (18+5) Jeg synes det er underligt at tænke på, lidt stressende måske.. Det er gået så stærkt det hele.

Jeg har nu sat Thomas til at tømme et vandskadet kælderrum, så der er plads til alt det, der ligenu bare roder i det kommende børneværelse. Så staklen pukler rundt dernede.. (gravid mutter-skrap har talt).

Hvordan har I andre det med at uge 20 nærmer sig?

Knus Iben  

Er 17+6, og synes også at halvvejsmålet nærmer sig

Det er dejligt ! For jo tættere målet jo bedre følelse...

Har du mærket nogle spark eller bobler endnu? Jeg har endnu intet mærket - og måske derfor er jeg stadig nervøs... ville så gerne mærke liv!

Iøvrigt tror jeg godt at man må være lidt skrap, når man er gravid - men sødt med kaffen

Anmeld

16. august 2010

IAH

Har afleveret kaffen. Han undrede sig lidt over det.. hvorfor skulle han nu have kaffe? Så enten har han vænnet sig til at jeg er skrap for tiden, eller også var jeg slet ikke så skrap..?

Jeg har ikke mærket liv. Blev urolig og fik en tid hos min praktiserende læge. Hun har en dobbler til at høre hjertelyd. Og selvfølgelig er der ikke noget galt. Det bankede derudaf. Hun har givet mig lov til at kigge forbi, hvis jeg bliver hys igen.

Så du ku spørge om din prakt. læge har sådan et apparat...

Lægen sagde at det er for tidligt at mærke bevægelser i uge 17, hvis jeg er førstegangsgravid. Der er en del uger endnu. Æv.. 

Anmeld

16. august 2010

Kats

IAH skriver:

Har afleveret kaffen. Han undrede sig lidt over det.. hvorfor skulle han nu have kaffe? Så enten har han vænnet sig til at jeg er skrap for tiden, eller også var jeg slet ikke så skrap..?

Jeg har ikke mærket liv. Blev urolig og fik en tid hos min praktiserende læge. Hun har en dobbler til at høre hjertelyd. Og selvfølgelig er der ikke noget galt. Det bankede derudaf. Hun har givet mig lov til at kigge forbi, hvis jeg bliver hys igen.

Så du ku spørge om din prakt. læge har sådan et apparat...

Lægen sagde at det er for tidligt at mærke bevægelser i uge 17, hvis jeg er førstegangsgravid. Der er en del uger endnu. Æv.. 

Måske skal jeg spørge lægen, om de kan lave en test at hjertelyden.... Men jeg skal fuld-scannes om 15 dage ( så er jeg præcis 20 uger / 21+0) - måske skal jeg bare have tålmodighed.

Bliver jo bare lidt nervøs, når det hverken bobler eller noget. Går rundt med sådan en træls fornemmelse... Men om 15 dage får jeg syn for sagen!

Men "godt at høre" at det ikke er unormalt at jeg endnu ikke mærker noget!

MHT KAFFE og SKRAPHED... mon ikke de søde mænd bare bærer over med deres gravide kærester/koner når de hysser lidt... det er nok nemmere, end at arbejde imod

Knuser

Anmeld

16. august 2010

Mettemus

Jeg ved præcis hvordan du her det

Jeg synes også at de sidste 8-10 uger er gået MEGA stærkt, og jeg forventer at det blir ved på den måde de næste ti også. Det er som om man pludselig er blevet "rigtig" gravid. Nu kan det ses, det er efterhånden ok at købe ind til den lille (eller lave børneværelse som i gør)... Det ender jo med at der rent faktisk kommer et barn ud af det her!?!?

Mette 18+4

Anmeld

16. august 2010

Diana...

Åhh jeg synes det er SÅ dejligt snart at være halvvejs Men jeg har jo heller ikke den bedste graviditet så jeg glæder mig bare til fødslen hvor jeg skal opleve endnu engang skal opleve det mest fantastiske i hele verden at holde sin lille ny for første gang en ubeskrivelig oplevelse 

MEN der er nu alligevel nogen ting vi skal nå inden og jeg har bare slet ikke overskud til det så lidt stress har jeg nu også 

Jeg har mærket liv altså rigtig spark og det er nu dejligt livsbekræftende synes jeg især når jeg har det lidt svært med det hele så det sgu rart med et lille spark en gang i mellem der lige kan minde mig og det gode 

Ha ha ha du for god af dig  troet godt vi måtte være lidt skrappe når man er gravid 

Knus Diana 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.