Barn nr. 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

611 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. august 2010

Banditten´s mor

Kort og godt:

Hvordan finder man ud af om man er klar til barn nr. 2? Er det noget der bare kommer til en og man føler at man har overskuddet eller hvad?

Jeg spørger fordi jeg godt kunne tænke mig at min søn (knapt 7 måneder) fik en bror eller søster, men ikke føler at jeg (eller os som familie) kan rumme et barn mere.

Had er jeres erfaringer på det område?

Mange hilsner Sylvester´s mor.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

Banditten´s mor

Slet ingen?

Anmeld

16. august 2010

CamiRon

Jeg blev egentlig ved med at være skruk efter fødslen af min datter i juni 2009 og vi har altid gerne villet have dem tæt på hinanden. Venter os til januar 2011.

Anmeld

16. august 2010

mrsMary

Jeg har aktivt valgt et barn mere, og ikke fordi lysten 'væltede' ind over mig. Min datter er nu hele 6 år, og jeg har aldrig forestillet mig hende som enebarn (har selv tre søskende). Men, som du nok kan se af hendes alder, har jeg ikke været så hurtigt ude....det ville jeg nok gøre om, hvis jeg kunne.....

Tanken om et barn mere kom dog omkring 2 år før, da hun plagede hver dag (børn i BH fik søskende), men samtidigt blev alt bare lettere og lettere med et større barn, så det var ikke attraktivt med en baby. Men der kan jo være noget om, at det er lettere at tage alle 'ble-årene' i ET stræk og ikke som jeg har valgt - at starte helt forfra.  

Jeg vil anbefale dig at vente til efter barn 1's tredje år, men så nok heller ikke meget mere. Og det behøver ikke være andet end et spirrende ønske og ikke en skylle af brændende 'must have'.

Anmeld

16. august 2010

Millesmammi

har en datter på 5 måneder og min og kæresten kunne også godt tænke os en mere - og vi føler os klar, og hvis jeg skal være helt ærlig, så tror jeg at selvom man tror man ikke kan rumme et til barn, så kan man jo godt når det kommer til stykket (-:

Anmeld

16. august 2010

3xM

har en på 6 år og venter nu nr 2 som kom til ved en hovsa...

men ville faktisk gerne have nr 3 også, så skal det ske så skal det være inden for 3 år efter at jeg har født ham her...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.