Regnvejr

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

395 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. august 2010

Munder

Hold da fest vi fik vand i lørdags. Det regnede som det ikke har regnet før!

Heldigvis ligger vores hus højt, så ingen vandskade her. Derimod fik mine forældre kælderen fuld af vand, og de er selvfølgelig på ferie, så min søster var den heldige der fik lov til at opdage det. Jeg tror ikke mine forældre synes det er fedt at være så langt væk hjemmefra, når der er oversvømmelse, men min søster fik reddet det meste, og så skal jeg derhjem i dag og lukke falkmændende ind med affugtere. Tænk der var over 24 timers ventetid på at de kunne komme.....

Godt man ikke har kælder!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

Munder

Så har jeg lige brugt 4 timer ude ved mine forældre. Der kom nogle meget søde og meget trætte damer og sugede alt vandet, så ventede jeg igen, og 1½ time efter kom 2 affugtere.

Jeg er sgu imponeret over den arbejdsindsats. De kom fra Fyn og havde kørt siden lørdag nat, kun afbrudt af 2 timers søvn.

Nu kan mine forældre holde ferie med ro i sindet.

Anmeld

16. august 2010

Heidi B

Vi var jo i sommerhus ved Stilling strand i Slagelse, og vejret var fint der. Dog ikke sol, men tørvejr.  Men da vi kørte hjem og nåede omkring Rinsted, der styrtede det ned... Dog heller ingen vandskade her. Heldigvis...

Sgu surt for dem i Kokkedal der lige har fået sat deres hus i satnd efter sidste gang, og nu kan de starte forfra...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.