det er simpelthen for klamt!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

537 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. august 2010

bette

mikkel råber mooooaaarr jeg har adr.. 

fint jeg går op til ham hvor han så møder mig UDEN bleen på. tænker bare SUK.. 

men det skulle jo lige være værre... så siger han stolt.. kom og se mor se.... og oppe i vindues karmen ligger der så en dej som han åbenbart har lagt derop.. 

ej seriøst piger.. det her er ikke første gang han gør sådan noget..

hvordan i en i h....... får jeg ham til at lade være med det....???

det er så pisse ulækkert!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. august 2010

Kristina V

Aiii undskyld med sidder altså og griner..

Kan stadig huske dine super best krise... SORRY..

har faktisk ingen ide til hvad du kan gøre.. De siger jo man ikke må skælde ud, men nogle gange bliver det sku os bare for klamt, til man bare smile rog siger -goo dreng- 

Vi har heldigvis været ret heldige med at blive blefrie her, så kan desværre ikke give dig et råd. Men havde nok selv forklaret med en bestemt stemme at det der, det er sku for klamt..

Anmeld

15. august 2010

Joan ( Smallie )

Jeg sidder sådan lidt hmm for du skriver han virker stolt og i mine øre lyder det som om han har fået det indtryk at det er godt når han laver adder lige meget hvor det er?

Jeg ved ikke hvad jeg ville gøre tror sku nok jeg var blevet noget sur og sat ham på wc. Til Niels ville jeg nok have sagt at enten skulle han lave på wc eller i sin ble ellers kom han på stolen. Om det er rigtig ved jeg ikke men det er jeg sådan set også ligeglad med bare det virker.

Anmeld

15. august 2010

bette

Joan ( Smallie ) skriver:

Jeg sidder sådan lidt hmm for du skriver han virker stolt og i mine øre lyder det som om han har fået det indtryk at det er godt når han laver adder lige meget hvor det er?

Jeg ved ikke hvad jeg ville gøre tror sku nok jeg var blevet noget sur og sat ham på wc. Til Niels ville jeg nok have sagt at enten skulle han lave på wc eller i sin ble ellers kom han på stolen. Om det er rigtig ved jeg ikke men det er jeg sådan set også ligeglad med bare det virker.

jamen det er kun når han er blevet puttet han gør det.. 

og hans potte står altså inde på hans værelse.. lækkert men ja.. 

han er iført ble når han kommer i seng.. men tager den af og laver det hvor som helst.. 

jeg skælder ham ud og fortæller ham at det er ulækkert.. og at han skal gøre det i bleen eller på potten... 

er simpelthen bare ved at få spat af det.. det kan da ik være rigtigt.. 

føler ik selv at jeg giver ham indtrykket af at det er okay at sidde alle vegne som en hund og lave halløj.. og roser ham KUN når han gør det på potten eller på wc´et eller hvis han kommer og siger at han har adr. så siger jeg tak fordi han gjorde mig opmærksom på at han gerne ville skiftes.. 

Anmeld

16. august 2010

ann-kristina

Ja her går det faktisk fint med at være blefri. Igår gik emilie rundt i haven kun i undertøj. Hun kom pludselig ind og sagde at hun havde lavet Addr på græsset. Der var også på benene så jeg fik hende en tur under bruseren. Da vi var færdig skulle jeg lige vaske fingre osv inden jeg gik for at "kigge" til græsplænen. Inden jeg nåede det kom Emilie stolt ind med en legetallerken med en lort på som hun ligeså fint havde skrabet af græsplænen. "Værsgo mor". Hmmm hvad siger man så?

Anmeld

16. august 2010

bette

ann-kristina skriver:

Ja her går det faktisk fint med at være blefri. Igår gik emilie rundt i haven kun i undertøj. Hun kom pludselig ind og sagde at hun havde lavet Addr på græsset. Der var også på benene så jeg fik hende en tur under bruseren. Da vi var færdig skulle jeg lige vaske fingre osv inden jeg gik for at "kigge" til græsplænen. Inden jeg nåede det kom Emilie stolt ind med en legetallerken med en lort på som hun ligeså fint havde skrabet af græsplænen. "Værsgo mor". Hmmm hvad siger man så?

sorry men er godt nok glad for at høre det ik kun er min søn der gør sådan noget.. rart at vide man ikke er alene.. 

synes bare jeg har forsøgt at forklare ham at det må han ikke.. men .. tja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.