Babytøj - hvor køber I tøj på nettet??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. august 2010

lisbethita

Tjuhl skriver:

jeg har købt ALT mit babytøj herinde  og jeg har dælme meget, men har ikke givet ret meget for det

Jeg holder også øje ;-) også på ts og dba....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2010

Sara.

Ansos.dk

De har økologisk og miljømærket børnetøj Noget virkelig lækkert tøj! og en del i uld

Anmeld

16. august 2010

oo

Alexis skriver:

Tjuhl, hvis du laver en vædemålspulje, så sørg for, at man kun kan satse på en græshoppe, eller et pelsdyr, for så kan du da få dig en fin lille sum til baby opsparing eller lign. Smart ik!!! 

oho! supersmart

Anmeld

16. august 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Tjuhl skriver:

oho! supersmart

JAHHH!!!  Sådan en pulje MÅ du da lave nu! 

Anmeld

16. august 2010

lisbethita

Nanoju skriver:

www.babyfryd.dk

www.loppenogmusen.dk

www.hoppeloppe.dk

www.prinsessebutikken.dk

www.bebaboo.com

www.noahogvictoria.dk

www.netfiluren.dk

Mvh N

Tak :-) Kender godt nogle af dem, men havde lidt glemt dem igen.

SUPER!!!!!!!!! 

Anmeld

17. august 2010

Maise

Tjuhl skriver:

det er der også et par af NS tøserne der holder på. jeg kan ikke rigtig selv mærke det. jeg har hele graviditeten igennem drømt jeg fik en pige, men i nat drømte jeg at jeg fik en smilende dreng (som forvandlede sig til et pelsdyr og derefter en græshoppe ). Søren har sagt fra starten det blir en pige og det er alle i min familie også sikre på. så det blir spændende...jeg har overvejet at starte sådan en væddemålspulje

men det er fjollet at gætte ud fra hvilket tøj jeg har købt, for jeg køber af princip ikke lyserødt og "prinsesseagtigt" tøj, alt det tøj jeg har købt har jeg købt fordi jeg ikke synes det er kønsspecifik (og kjoler må af gode grunde vente til jeg ved hvem der kommer ud)

bare lov mig du ikke køber hello kitty hvis det bliver en pige

ja jeg havde også fra start en fornemmelse om at jeg fik en pige, og det fik jeg. tror ikke jeg kan få drenge, så tror også den næste bliver en pige. JA noget psykologisk vil nogle mene, ville dog gerne have en dreng så jeg kan kalde ham Arthur

Man har de sygeste drømme når man er gravid, jeg drømte dog ikke meget om barnet, men når jeg gjorde bare det syeg drømme. Bla. at min mave var gennemsigtig så man kunne se alt, pænt klam drøm. Næ jeg drømte mest at Jakob døde og at jeg stod alene med barnet, puha.

Ja start en pulje eller en gætte tråd. Egentlig skørt og spildtid, meeen så aligevel hyggeligt på en eller anden måde.

Vi kører meget i brun og mørkelilla her, er sådan lidt retro til tider, man er jo også selv vokset op i det.

hvornår er din termin??

Anmeld

17. august 2010

oo

bare lov mig du ikke køber hello kitty hvis det bliver en pige

ja jeg havde også fra start en fornemmelse om at jeg fik en pige, og det fik jeg. tror ikke jeg kan få drenge, så tror også den næste bliver en pige. JA noget psykologisk vil nogle mene, ville dog gerne have en dreng så jeg kan kalde ham Arthur

Man har de sygeste drømme når man er gravid, jeg drømte dog ikke meget om barnet, men når jeg gjorde bare det syeg drømme. Bla. at min mave var gennemsigtig så man kunne se alt, pænt klam drøm. Næ jeg drømte mest at Jakob døde og at jeg stod alene med barnet, puha.

Ja start en pulje eller en gætte tråd. Egentlig skørt og spildtid, meeen så aligevel hyggeligt på en eller anden måde.

Vi kører meget i brun og mørkelilla her, er sådan lidt retro til tider, man er jo også selv vokset op i det.

hvornår er din termin??

hvis det står til mig kommer hello kitty ikke indenfor dørene  min niece på snart 3 er hello kitty spasser, ALT skal være med hello kitty og min mor er også helt idiotisk omkring det (de havde billeder med hjem fra deres ferie på rhodos hvor min mor står udenfor hello kitty shoppen og venter på den åbner ). Søren sagde faktisk for nylig: "det bedste ved at din mor er her ved fødslen er, at babyen lærer at tale øjeblikkeligt - det værste er, at dens første ord blir "hello kitty""!

jeg kunne godt ønske mig, at man havde alt det gamle tøj fra vi selv var små, hold op der er nogle fede ting imellem!! så jeg kan godt forstå du kører retrostil

drømmene er bare mærkelige. jeg drømte meget i starten, at jeg fødte og gav barnet væk til tilfældige mennesker fordi jeg ikke lige kunne forholde mig til at det var mit

min termin er 13. oktober

Anmeld

18. august 2010

LulaBy

Lisbethita: Fantastisk at du har delt ZUIZUI på facebook!!! Tusind tak.

Jo flere der kender til ZUIZUI, jo mere interessant bliver det for sælgere at åbne en shop, og jo sjovere bliver det at handle derinde :-)

Kh Maria

ZUIZUI - Danmarks online shoppping center for tøj og unika til børn.

Anmeld

18. august 2010

lisbethita

LulaBy skriver:

Lisbethita: Fantastisk at du har delt ZUIZUI på facebook!!! Tusind tak.

Jo flere der kender til ZUIZUI, jo mere interessant bliver det for sælgere at åbne en shop, og jo sjovere bliver det at handle derinde :-)

Kh Maria

ZUIZUI - Danmarks online shoppping center for tøj og unika til børn.

SELV TAK :-) Jeg har naturligvis allerede meldt mig til. Spændende, når jeres virksomhed åbner. Det er bare med at få lavet noget reklame for det ;-) '

Held og lykke med det!!!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.