Tjuhl skriver:
det er der også et par af NS tøserne der holder på. jeg kan ikke rigtig selv mærke det. jeg har hele graviditeten igennem drømt jeg fik en pige, men i nat drømte jeg at jeg fik en smilende dreng (som forvandlede sig til et pelsdyr og derefter en græshoppe
). Søren har sagt fra starten det blir en pige og det er alle i min familie også sikre på. så det blir spændende...jeg har overvejet at starte sådan en væddemålspulje 
men det er fjollet at gætte ud fra hvilket tøj jeg har købt, for jeg køber af princip ikke lyserødt og "prinsesseagtigt" tøj, alt det tøj jeg har købt har jeg købt fordi jeg ikke synes det er kønsspecifik (og kjoler må af gode grunde vente til jeg ved hvem der kommer ud) 
bare lov mig du ikke køber hello kitty hvis det bliver en pige
ja jeg havde også fra start en fornemmelse om at jeg fik en pige, og det fik jeg. tror ikke jeg kan få drenge, så tror også den næste bliver en pige. JA noget psykologisk vil nogle mene, ville dog gerne have en dreng så jeg kan kalde ham Arthur
Man har de sygeste drømme når man er gravid, jeg drømte dog ikke meget om barnet, men når jeg gjorde bare det syeg drømme. Bla. at min mave var gennemsigtig så man kunne se alt, pænt klam drøm. Næ jeg drømte mest at Jakob døde og at jeg stod alene med barnet, puha.
Ja start en pulje eller en gætte tråd. Egentlig skørt og spildtid, meeen så aligevel hyggeligt på en eller anden måde.
Vi kører meget i brun og mørkelilla her, er sådan lidt retro til tider, man er jo også selv vokset op i det.
hvornår er din termin??
Anmeld