hjælp råd til tab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

624 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. juli 2008

moniquesmor

jeg har altid hvad et par kilo. for tung og efter jeg har født min datter er det blive hver..

så nu vil jeg gerne have nogle gode råd om gode vægt tab alle råd er gode..

mvh michelle(L)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2008

twinboys

Hej jeg går efter ww programmet og det virker... I denne uge havde jeg tabt 1.7kg...
Så er super glad...:))
Kender du til ww???

Mvh Majbritt

Anmeld

9. juli 2008

moniquesmor

nej ikke rigtigt

Anmeld

10. juli 2008

ivfmarie

Hejsa og tillykke med forlovelsen :D

har du læst tråden her? https://www.baby.dk/debat/4950/foer-rund-nu-sund/hv ordan-taber-i-jer.aspx

der er mange gode råd i.

Helt enkelt taber man sig hvis man spiser mindre end man forbrænder - det er et simpelt regnestykke. Men der findes ligeså mange måder at tabe sig på som der er mennesker - stort set...

Jeg vil da foreslå dig at tage dit nuværende madforbrug op til revision, og se hvor du kan spare på kalorierne. Spis mindre usundt og mere frugt og grønt. Og se om ikke du kan få mindst en times motion om dagen.

Har du spørgsmål, så kom med dem.. det er jo netop det at dette forum er beregnet til!

Marie

Anmeld

4. august 2008

moniquesmor

jeg synes det er svært af komme igang både fordi jeg hadder af skulle udenfor af løbe og fordi min kæreste ikke har brug for af tabe sig

Anmeld

4. august 2008

SaNiNa

Stort tillykke med forlovelse (L)

Da jeg startede var det osse rigtig svært det med at komme i gang men jeg har så opsat på at jeg kunne tabe mig 10 kg til at starte med, og så tog det form da jeg statede i motionscenter... lavede min kostplan helt om så for mig blev det en livstilsomlægning som jeg er rigtig glad for den dag i dag...

har dog lige taget 4 kg på efter jeg har været nede i et hul... men de ryger efter sommerferien...

me gør op med dig selv hvor meget du vil tabe dig starte med 5-10kg og sæt et nyt mål der det andet opnået... mit bedste råd...

Sanne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.